Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fireval No.15 GBV-WECO Fireval 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fireval No.15 GBV-WECO Fireval 2016



    Geef jou mening over bovenstaand artikel, deze zullen bekeken worden door de heren van GBV-WECO en meegenomen worden in hun beoordeling. Heb je suggesties over bijvoorbeeld tempo of volgorde, plaats het zeker.

    Je zal het beoordelen op basis van een film welke is geschoten op afstand. Het kan zijn dat kleuren en effecten minder duidelijk overkomen dan in werkelijkheid, houd hier zelf rekening mee, GBV-WECO doet dat ook.

    Netto Kruitgewicht: 490 gram
    Aantal Schoten: 20
    Richtprijs: € 40 - 45
    Laatst aangepast door Scav; 7 June 2016, 10:32.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    De spinning tails zijn goed, maar de boeketten te klein. Twijfelgeval, de prijs zou de doorslag geven.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #3
      Ik ben het met Steef-Kaboom eens.. het begin is goed.. jammer van het einde..(maar dan per schot) Boeketjes zijn te klein en de richtprijs die erboven staat is simpelweg te hoog mocht het daadwerkelijk zo uitgevoerd worden.

      Comment


        #4
        Redelijke bak vind ik zelf, misschien zou meer kleuren dan alleen rood 'm nog een stuk beter maken (en dan de blauwe mines achterwege laten om kruit te besparen voor een iets betere burst )

        Comment


          #5
          Spining tail vind ik erg gaaf, erg dik ook. Mooi uitgevoerd.
          Boeketten vind ik dan weer erg magertjes. Hadden het grote volle boeketten geweest was dit zeker een must-have.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Spinning tail met een blauwe mine en een peonie effect wat iets groter had gekunt. Mooie combo hoor! Toch met de prijs in het achterhoofd een magere 7 gegeven.

            Comment

            Working...
            X