Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake | 6 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
    Of je gaat naar een grasveld, zet hem niet vast en laat de cake bepalen of die in i shape will schieten of in een andere willekeurige shape
    Zo kom je ook aan de nodige lichaamsbeweging
    Het mooiste werk is vuurwerk!

    Comment


      #32


      Deze vorig jaar gehad. Zeker leuk om erbij te hebben.
      Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 15:54.

      Comment


        #33
        Helaas hebben wij bericht gehad dat deze door IL&T zijn afgekeurd. In bestellingen worden deze vervangen door 1505 Corsair Thundercake.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
          Helaas hebben wij bericht gehad dat deze door IL&T zijn afgekeurd. In bestellingen worden deze vervangen door 1505 Corsair Thundercake.
          Top deze rechtstreekse en duidelijke communicatie, daar kunnen andere importeurs een voorbeeld aan nemen!
          Het mooiste werk is vuurwerk!

          Comment


            #35
            Hopen dat de corsairs niet worden afgekeurd!

            Comment


              #36
              Leuk spul inderdaad en een product waarvan ik het niet vreemd vindt dat hij is afgekeurd i.v.m veiligheid zijn er nog zat die dit product niet vastzetten (blijft helaas jammer).
              ook bekend op avp met de zelfde naam

              Comment


                #37
                Vervanging?

                Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                Helaas hebben wij bericht gehad dat deze door IL&T zijn afgekeurd. In bestellingen worden deze vervangen door 1505 Corsair Thundercake.
                Worden ze ook met de Corsair Thundercake vervangen bij winkels die dat product niet verkopen?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door pjan5600055 Bekijk bericht
                  Worden ze ook met de Corsair Thundercake vervangen bij winkels die dat product niet verkopen?
                  Daar kun je WEL van uit gaan; WECO zal in dit geval schuiven tussen product-lijnen om iedereen hetzelfde/vergelijkbare producten te geven

                  Comment


                    #39
                    Fijn, ik maakte me al zorgen haha. Wilde dit product heel graag hebben dit jaar omdat het volgend jaar wss wordt verboden

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door pjan5600055 Bekijk bericht
                      Fijn, ik maakte me al zorgen haha. Wilde dit product heel graag hebben dit jaar omdat het volgend jaar wss wordt verboden
                      Mocht je 100% zekerheid willen, contacteer dan even je verkoper; die weet wat ie in de bunker heeft staan

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                        Mocht je 100% zekerheid willen, contacteer dan even je verkoper; die weet wat ie in de bunker heeft staan
                        Net een reactie gekregen, het klopt idd dat het product wordt vervangen met de Corsair Thundercake. Maar het enge is, dat ze niet kunnen zeggen of ik het ook krijg vrijdag

                        Dat wordt maar even spannend afwachten.

                        Comment


                          #42
                          Omlabeling.
                          Leuke all at once knallers.

                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            #43

                            Hierbij een straatvideo van dit product. Dit is echt een heel leuk product om te stoken!
                            Flinke burst! Leuke all at once cake!
                            Klapchi

                            Comment

                            Working...
                            X