Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitting Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Leuke cake dit. Ben erg benieuwd naar de prijs maar het is al fijn dat er iets gedaan wordt met ons commentaar.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Hele gave cake dit. Staat op de wishlist, ben benieuwd naar de prijs.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
        Ik tel 19 shots!
        Ik zat een beetje door en terug te scrollen gjster, ik denk dat ik daardoor wat meer schoten zag haha. Excuus

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Nou heb ik normaal gesproken niet zo'n hoge pet op van Weco, maar jeetje, wat een ontzettend gaaf ding is dit zeg! Als de prijs net zo leuk is komt ie zeker weten op de lijst.
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #21
              Deze is/lijkt hetzelfde als de DRGN crossette, alleen de vorm van de cake is wel verschillend.

              Ook apart dat de laatste drie schoten in het filmpje in de startpost w-shape lijken te zijn, terwijl het toch echt een i-shape cake is?

              Comment


                #22
                Prijs is € 34,99
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  heel vetjes, maar neej te duur

                  Comment


                    #24
                    Wat een vette bak dit! De crosettes kwamen bijna tot aan de grond! De omgeving in rood gehuld!
                    Ik moet wel als kanttekening plaatsen dat sommige effecten pas een meter boven de grond tot ontbranding kwamen, dit is wel oppassen!
                    De prijs is aan de hoge kant, maar ik vond hem vét!

                    Comment


                      #25
                      Pas een meter boven de grond? Dus de comet gat de lucht in, bereikt hoogste punt en zet daling in en de crosette knalt een meter boven de grond?! Dat is idd linke soep.

                      Comment


                        #26
                        Ik heb zelf dit artikel ook gehad per 2 en moet zeggen ook bij mij kwamen ze vrij laag en terug.

                        we hebben inmiddels dit ook neergelegd bij de juiste persoon binnen GBV.


                        Dennis



                        Dennis

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                          Pas een meter boven de grond? Dus de comet gat de lucht in, bereikt hoogste punt en zet daling in en de crosette knalt een meter boven de grond?! Dat is idd linke soep.
                          Nee iets anders. De crosette knalt in de lucht uit elkaar, dan ontbranden maar één of drie van de vier delen en de laatste paar ontbranden vlak boven de grond. Bij iemand rolde er één brandend bijna over zijn muts.

                          Comment


                            #28
                            Wel een hele gave crosette cake dit.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Oh wauw, geweldig! Heel tof deze. Zijn er nog meer beelden van?

                              Comment


                                #30
                                Helaas niet gefilmd door dat takkenweer maar ik vond hem heel erg gaaf. Hele dikke crosettes, mooie dikke tails en hele heldere tips.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X