Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitting Rainbow [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Splitting Rainbow [Compound]

    Artikelnummer: 6304
    Artikelnaam: Splitting Rainbow
    Bruto Gewicht: 10 kg
    Netto Kruitgewicht: 2.000 gram
    Aantal Schoten: 80 schoten
    Effectomschrijving: Mix bright coloured crossettes with golden tails and strobing or crackling mines.
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Stijghoogte: 35-40 meter
    Adviesprijs: Adviesprijs : € 179,00
    Folderprijs : € 139,00
    Onlineprijs : € 119,00
    Freakprijs : Vraag je lokale dealer

    O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 June 2023, 20:49. Reden: Afbeelding toegevoegd

    #2
    Dit is er eentje om heel blij van te worden. Ontzettend leuk dat ze dit effect nu in een compound hebben gestopt. Kleuren komen goed over, de vertraging tussen de cakes lijkt wel mee te vallen. De prijs is natuurlijk even afwachten bij gbv, maar in elk geval al alle waardering voor de lef die ze hiermee tonen.

    Comment


      #3
      Echt een hele mooie bak !! Ik hoop (ben er wel bang voor) dat dit budget technisch een beetje te doen gaat zijn.
      Laatst aangepast door pyrofan#1; 27 May 2020, 19:03.

      Comment


        #4
        Fraai, maar dit is wel zo'n gevalletje van 'eerst op een demo zien'.

        Gezien de rainbow benaming, had ik gehoopt op w of z shape, maar het misstaat zo ook niet.

        Comment


          #5
          Zoo, mooi blokkie. Zou hem zelf door 2en doen, anders wordt het een beetje eentonig.

          Comment


            #6
            Had graag meer tempo en schietrichtingen gezien. Benieuwd naar zijn prijskaart

            Comment


              #7
              Mooie box, ben er benieuwd hoe de kleuren uit de verf komen in het echt en of hij de kwaliteit van zijn kleine broertje kan evenaren!

              Comment


                #8
                Jammer dat het filmpje is verwijderd.
                Twijfel een beetje wat ik van de dubbele crackling finale vind.
                En misschien zou iets meer variatie in tempo wisseling niet verkeerd zijn.

                Comment


                  #9
                  Mooi, maar 3x exact hetzelfde is wel jammer. V, W of Z was een welkome toevoeging geweest.

                  Comment


                    #10
                    Op youtube is het filmpje nog te vinden. Vind het een mooi product, ben vooral gecharmeerd van de blauwe crossette, dat heb ik nog niet eerder gezien!

                    Comment


                      #11
                      Schitterende bak zeg, hele dikke topper dit voor mij. Als de prijs te doen is gaat deze er zeker komen. Die kleuren zijn echt top uitgevoerd en ook het tempo vind ik top, lekker in de vooravond in alle rust van genieten.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Prachtig deze box. Met zeer mooie kleuren. Staat op mijn lijstje. Komt denk ik het best tot zijn recht met weinig wind. Dat kan een nadeel zijn in december.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #13
                          Heel erg mooi!
                          Het is wat afhankelijk van de prijs, maar anders leuk te schieten in V of W shape.
                          There is no such thing as enough fireworks.

                          Comment


                            #14
                            Hier is het filmpje;

                            Comment


                              #15
                              Sierlijke en mooie bak, leuk dat hieruit duidelijk wordt dat de vraag op het forum om de crossettes n.a.v. de Splitting Red ook echt terugkomt in nieuwe producten!
                              De mix van kleuren maakt het een leuke box, crossettes zien er goed uit en ben vooral benieuwd hoe ie is op een demo. Je ziet dat het op flinke afstand is gefilmd, op demo krijg je al veel meer mee, maar wil vooral even nagaan hoe ie in de straat over kan komen. Voor mij is crossette geen must have, maar toch ben ik nieuwsgierig naar deze vanwege die kleuren.

                              Comment

                              Working...
                              X