Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Immaculate Rhombus

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Super goede cake Lekker veel schoten en toch nog best grote effecten en een goed gevulde lucht.

    Die reactie op het einde is wel een beetje apart. Zit die bij de cake in begrepen?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
      Die reactie op het einde is wel een beetje apart. Zit die bij de cake in begrepen?
      Het is maar net wat je appart vind. En ja tuurlijk zit die er bij in begrepen!

      Comment


        #18
        mooi afwisselende cake, met veel variatie. vind hem wel wat
        https://youtube.com/c/EindjePyro

        Comment


          #19
          Mooie cake, niet te duur, veel verschillende salvo's, denk dat ik er toch wel plaats voor ga maken op m'n lijstje (die is ondertussen aardig lang.)
          Laatst aangepast door xavilolo; 15 October 2009, 08:09.
          conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

          Comment


            #20
            Ik hoopte al dat deze cake een beetje als de Multi Colour lines zou zijn, maar hij is nog beter zelfs. Blinkers inplaats van peony's... chry crackling inplaats van gewone crackling, en een knaakje goedkoper. De Multi Colour Lines wordt voor mij dus vervangen door deze

            Comment


              #21
              Deze cake lijkt veel op de Excellent colours, die ik vorig jaar had!
              Wilde colours weer gaan halen, maar ik vind de blinkers bij deze cake erg mooi!
              Denk dat ik deze haal in plaats van colours!

              Comment


                #22
                Kijk hier hou ik nou van, mooie effecten in een goed tempo. Heel goed GBV! Beetje rare prijs/kwaliteit verhouding alleen in de Pro-Line collectie nu, deze cake is duidelijk beter dan die cakes van 100 euro.

                Comment


                  #23
                  Mooie blokje hoor zit een goed tempo in en de prijs is ook te doen heb hem op me lijstje gezet..

                  Comment


                    #24
                    yesyesYES!! dit is wat ik graag zie van Pro-Line!
                    Leuke reactie van die filmer op het einde trouwens :P
                    Vuurwerk, I Love It!!!

                    Comment


                      #25
                      ik vind voor proline een nette cake. Maar hij heeft zeker geen WOW effect bij mij los gemaakt. Hij is lekker snel en heeft veel schoten. Maar de boeketten zelf vind ik zeeer tegenvallen. ik was vroeger zeer tevreden over proline, maar tegenwoordig kunnen ze niet meer mee met de rest...
                      Fireworks works :cool: :biertje:
                      [B]vuurwerkjunkies.hyves.nl[/B]

                      Comment


                        #26
                        Vond m op film al mooi maar nu ik m live heb gezien vindt ik m nog mooier.
                        Aardig grote boeketten,mooie blinkers en daarbij in salvo's vindt m een topper.

                        Comment


                          #27
                          Zeker een topper, heerlijk tempo, gewoon rammen, afwisseling en een heerlijke finale, maar goed, dat is ook wel aan onze reactie te horen...

                          Excuses dus voor het geschreeuw haha, maar we lieten ons even gaan en aangezien in geen externe mic heb gebruikt (even testen), dempt het geluid op de achtergrond niet en hoor je ons dus nogal duidelijk.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #28
                            Emoties Mike. Mag ook wel bij een goede cake.
                            En dat is deze, onbetwist.
                            Deze cake biedt echt waar vooor je geld.
                            Lekkere salvo,s met ongekend harde burst, razendsnel tempo en als finale ook nog een toegift met een fluitsalvo.
                            Deze moet je van dichtbij gezien hebben.

                            Comment


                              #29
                              Whahaha! Die commentaren zijn geniaal
                              Alsof jullie echt niet wisten dat er nog fluiters aan zaten te komen
                              Goed gefilmd hoor, complimenten.

                              Prima cake, me dunkt. Nog steeds een beetje typisch Pro-Line met die flubber boeketjes die snel vervliegen, maar de keiharde burst, tempo, prijs en fluiters maken een hele hoop goed!
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                #30
                                Geweldig cake hoor heb hem op me lijstje staan..

                                Bedankt voor het flimpje ziet er goed uit

                                Comment

                                Working...
                                X