Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Excellent 7

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Excellent 7

    heeft er iemand een filmpje en informatie over het Excellent 7 pakket

    dit is namelijk geen goede informatie en zonder filmpje
    o.a. te koop bij: Bestelvuurwerk.nl

    bvd voor de informatie en filmpjes
    Laatst aangepast door R@lph; 5 November 2011, 15:52.
    Counting Down The Days

    #2
    Ik heb hem gehad:

    Cakes: Ze waren alle 3 hetzelfde volgens mij maar geen crackling. Dus gewoon een boeket. (maar ik kan ook in de war zijn met andere potten)
    Fontijnen: Ik vond ze behoorlijk een herrie maken en ze waren ook nog redelijk mooi.
    3 romeinse kaarsen: 3 veschillende effecten, 1. een normale romeinse kaars (gekleurde ballen dus), 2. een romeinse kaars de uit een spat in een klein crackling boeketje (goud kleurig) en 3. een romeinse kaars met een crackling tail (ook goud)
    De pijlen kan ik niet echt iets van zeggen aangezien dit mijn eerste pijlen zijn en ik ze dus ook met geen enkel pijl vergelijken. Ik vond ze behoorlijk hoog gaan, het effect was niet super groot maar de pijlen ook niet. Wel een flinke knal ondanks de hoogte.


    Nog vragen?
    Stel ze maar
    Laatst aangepast door fireworkfan; 11 December 2009, 07:10.

    Comment


      #3
      uhmm filmpjes?
      don't worry im fireworks crazy!!!

      Comment


        #4
        Ik zou zeggen zoek zelf even?

        Als er al filmpjes bij ons bekend zouden zijn, zouden die hier wel staan .

        OT:

        Ik zelf heb dit pakket paar jaar terug gehad, leuk pakket. De cakes geven leuke effecten, harde knallen. Pijlen zijn best ok, niet geweldig en de kaarsen zijn ook best oké.
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment

        Working...
        X