Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salvo Cabs

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Lijkt wel alsof die cake zelf hees is geworden ofzo
    Vuurwerk, I Love It!!!

    Comment


      #62
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #63
        Is het niet mogelijk om stemgeluid weg te laten bij de filmpjes? Die irritante kinderen die overal doorheen schreeuwen enzo :P

        Verder vind ik de boeketten een beetje matig, en te snel weg gaan...

        Comment


          #64
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #65
            Deze Cake is echt triest geworden de salvo cabs zijn minder Qua Gil en vond het boeket vorig jaar in het echt mooier dan dit jaar tijdens de demp -100 Voor GVB

            Comment


              #66
              Bij de demo in mijn buurt knalde de gillers niet eens uit elkaar ~!
              ik denk dat er wat kruid is uit gehaal geen aanrader voor 2011 !!
              Oud & Nieuw

              Comment


                #67
                Sorry hoor, maar anno 2011 kun je met zulke iele schriele fluitjes écht niet meer aankomen... Leuk als slapstick cake, hoe ze moeilijk gillend en draaiend de lucht ingaan. Salvootjes zijn wel geinig maar met ***lige boeketjes.

                Wanneer wordt dat hele Proline gewoon 'ns van de markt geknikkerd? GBV heeft een grandioze restyling nodig!

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Sorry hoor, maar anno 2011 kun je met zulke iele schriele fluitjes écht niet meer aankomen... Leuk als slapstick cake, hoe ze moeilijk gillend en draaiend de lucht ingaan. Salvootjes zijn wel geinig maar met ***lige boeketjes.

                  Wanneer wordt dat hele Proline gewoon 'ns van de markt geknikkerd? GBV heeft een grandioze restyling nodig!
                  Daar ben ik t helemaal mee eens.

                  Comment


                    #69
                    ik vind proline ook helemaal niet geweldig. veel van het zelfde. Misschien dat ik daarom deze cake wel iets beter kan waarderen? Alleen om dat ie iets anders is dan de anderen?

                    Comment


                      #70
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #71
                        Dat is beter dan de vernielde oude fluit die ik dit jaar op de demo hoorde. Maar als nog is het zonder hoop dat de caké zo weinig verkocht is dat hij naar rond de 30-35 euro zakt

                        Comment


                          #72
                          Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind het jammer dat de schorre fluit er niet meer is, maar er nu een "standaard" fluit is. Ik hou van producten waarvan niet heel veel varianten zijn en dit product was er zo 1.
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #73
                            Gezien het 'feit' dat dit artikel bij de importeur halverwege de 2e verkoopdag uitverkocht was kan dit in mijn ogen 2 dingen betekenen:

                            - Volgend jaar een vernieuwde (hopelijk betere) versie.
                            - Dit artikel is vanaf volgend jaar niet meer leverbaar.
                            www.vuurwerkhouten.nl www.chinapricefinder.com

                            Comment


                              #74
                              Dit zal vast en zeker met de CE keuring te maken hebben.

                              Hopelijk komt ie terug met de schorre fluit

                              Oorspronkelijk geplaatst door mnielsm Bekijk bericht
                              Gezien het 'feit' dat dit artikel bij de importeur halverwege de 2e verkoopdag uitverkocht was kan dit in mijn ogen 2 dingen betekenen:

                              - Volgend jaar een vernieuwde (hopelijk betere) versie.
                              - Dit artikel is vanaf volgend jaar niet meer leverbaar.
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #75
                                Iemand wees mij erop dat niet alleen de fluit veranderd is maar ook dat er uit de fluit geen boeket meer tevoorschijn komt. En idd nu valt dat mij ook ineens op. Daarnaast zie ik dat de staarten weg zijn bij het salvo gedeelte (de staarten zoals je ook bij de hoogmoed cake hebt) En de fluit is dus veranderd van een schorre naar een "normale" fluit. Al met al hoop ik dat het product volgend jaar weer hersteld wordt zoals die in het begin was. Want toen was het echt een super topper.
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X