Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best of 7 rows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Dit blijft toch wel 1 van de weinig beste cakes van GBV Vuurwerk.. en vooral als je 2 tegelijk doet heerlijk gevulde lucht:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #62
      Wow, ziet er top uit!
      Is deze 50 euro waard?
      Offline!

      Comment


        #63
        Bij mij was hij voor 50 euro in Hoorn.
        Niet gedaan. Was mij even te duur helaas!
        December here we come!

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door RobinvdVW Bekijk bericht
          50 euro voor de cake is echt teveel! 40 is wel mooie prijs.
          exact wat ik zeg... beetje te hoog zo die prijs, tientje lager was het toppertje geweest maar voor dat tientje meer blijft ie ook verleidelijk... enkel die nieuwe The Fan van VuurwerkTotaal...

          Comment


            #65
            Tjah 50 euro is niet niks maar ik vind dit wel een prachtig spektakel blok.
            Raaddebom.nl

            Comment


              #66
              Hij staat op me wishlist!
              Blinkers in alle kleuren, jammer dat ik hem nog niet eerder heb gehad!
              Met een korting zeker leuk om te kopen, zonder korting nog steeds de moeite waard als ik dat zo zie op dat filmpje van pyromaniac!
              Het leven is een feest!

              Comment


                #67
                Twijfel tussen deze en Kneiterhard van Lesli. Die van Lesli heeft toch wel een bijzonder effect met het paars en geel.

                Comment


                  #68
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #69
                    Wat een topper was dit weer, hele mooie bak!
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #70
                      Ik heb deze cake al drie keer gehad, ook toen die nog 65 euro was.
                      Deze cake is echt wel zijn geld waard.

                      Comment


                        #71
                        Ik heb er ook van genoten, heerlijke waaier, zeker voor de prijs bij Orthen, slechts 32,50 met korting

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                          Ik heb er ook van genoten, heerlijke waaier, zeker voor de prijs bij Orthen, slechts 32,50 met korting
                          Orthen in denbosch ? ( als dat dit jaar weer zo zou zijn neem ik er wel 1tje denk ik

                          Comment


                            #73
                            Deze gaat er uit het assortiment na gehoord te hebben. Erg jammer dit was een van de weinige dingen. Die me de laatste 2 jaar nog boeide van GVB

                            Comment


                              #74
                              Alweer vraag ik wie jou bron is.. Ik heb anders gehoord.

                              Comment


                                #75
                                Die bron zeg ik niet. Maar GVB heeft die hier op vwc in de mail bevestigd dat het klopt. En de Reden. En ik kan ze daar op zich geen ongelijk ingeven. ;)

                                Comment

                                Working...
                                X