Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triple Layer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Triple Layer

    Artikelnummer: 5293
    Artikelnaam: Triple Layer
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 68 Schots
    Effectomschrijving: Gold willow to green, silver palm, red palm, thunder red + green, thunder yellow + green, fountain with red and green crackling effect.
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: n.n.b.
    Richtprijs: 87.50
    Verpakkingseenheid: n.n.b.
    O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 12 July 2013, 15:15.

    #2
    Dit wordt ook zeker 1 om te proberen.
    Groeten

    Comment


      #3
      Zoals in ons verslag van het meest recente bezoek stond, zei Gert; "Er is geen enkele cake op de markt die mooier is”.

      Ik ben echt razend benieuwd naar deze bak, verwachting is hoog, nu maar hopen dat ie daar aan zal voldoen!

      Comment


        #4
        Deze cake vraagt erom om gekocht te worden.
        Denk dat deze cake tussen de 40-50 gaat kosten.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Zoals in ons verslag van het meest recente bezoek stond, zei Gert; "Er is geen enkele cake op de markt die mooier is”.

          Ik ben echt razend benieuwd naar deze bak, verwachting is hoog, nu maar hopen dat ie daar aan zal voldoen!
          Een onwijs gedurfde uitspraak.
          Maar ja, iedereen kan roepen, wachten dan maar op een demo.
          Het leven is een feest!

          Comment


            #6
            Tja inderdaad..zwaar benieuwd om deze op een demo te zien
            Ben benieuwd of de woorden van Gert waarheid worden, want het is zeker een gedurfde uitspraak

            Comment


              #7
              Gert is er trots op. Kijken hoe die gaat uitpakken.
              Light some fireworks, and see who answers.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                Deze cake vraagt erom om gekocht te worden.
                Denk dat deze cake tussen de 40-50 gaat kosten.
                reken maar op meer, vallen niet echt veel in een doosje te proppen... en ik kan me niet voorstellen dat het zo denderend mooier is dan wat we al voorbij hebben zien komen in de duizenden andere NL producten.

                Comment


                  #9
                  Verkoopprijs 2011 €
                  Duur: 81 sec.
                  Netto Kruit: gram 488
                  Effecthoogte: 20 - 25 meter
                  Karton: 4 stuks
                  Laatst aangepast door Viva la Bang; 20 August 2013, 09:39.

                  Comment


                    #10
                    Hoe mooi die dan ook mag zijn,Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt er 87.50 voor neer te leggen.
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #11
                      Daar sluit ik me volledig bij aan. Benieuwd wie dat wel gaat doen. Wat een belachelijke prijs. Vind dit nou echt weer iets voor GBV. Die blijven omhoog gaan met die prijzen. Ik ben al geen fan van ze vanwege die proline serie, maar dit is nogmaals een bewijs... Maargoed, misschien oordeel ik te snel, want beelden hebben we nog niet.. maarja, aan de andere kant, dit vind ik een beetje zot worden

                      Ik snap sowieso niet dat mensen zulke dure cakes kopen. Voor mij maximaal 35euri voor een cake. Een duurdere zal ik niet snel kopen. Maargoed, dat vind ik

                      kleinere cakes combineren en doorlonten is veel mooier

                      Comment


                        #12
                        Deze cake had zeer veel potentie, maar nu niet meer. Die prijs is belachelijk!
                        Groeten

                        Comment


                          #13
                          als ik naar de foto kijk doet lijkt mij dit op een klein potje .
                          en als ik zie dat hij € 87,50 gaat kosten , vraag ik mij af of er mischien een foutje is gemaakt
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #14
                            Hahahaha ik viel bijna van me stoel. Ik zal maar niet zeggen wat ik er echt van vind maar eerlijk is eerlijk de winstmarge's bij GBV zullen vast heel hoog liggen als ik dit weer zo zie.
                            Ja ze zijn wel heel slim daar; ze hebben dealers die hun lijnen verkopen met oa. de Budget Line en Proline. Wil de klant wat goedkoops dan kunnen zei dat krijgen, willen ze wat duurs dan is dat er ook. Normaal zit er op goedkope producten meer marge maar hier is dat precies omgekeerd.
                            [B]Phantom[/B]

                            Comment


                              #15
                              Ik sluit me bij de rest aan, bijna 90 euro... Maarrr, we hebben nog geen filmpje gezien waar ik toch wel benieuwd naar ben. Niet dat ik hem dan wel op m'n lijstje zet om te kopen want daar is hij gewoon té duur voor, maar ben toch wel benieuwd naar wat deze pot te bieden heeft voor die 87,50.
                              De komende maanden minder actief op het forum.

                              Comment

                              Working...
                              X