Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazing yellow caps

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door duke18 Bekijk bericht
    Dit jaar weer eens gekocht, het viel mij niet tegen. ik had 6 potten van de pyro-line en deze als nummer twee afgeschoten. het blijft en is een uniek potje.
    Haha het merk heet 'pro-line'.
    Het is inderdaad een uniek potje. Je hoort hem altijd wel ergens.
    Gister; om 12 uur is het 1 waas van knallen. Maar je hoort hem er altijd wel bovenuit kruipen!
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 20 August 2013, 09:29.

    Comment


      #32
      Het is en blijft een ontzettend leuke cake deze Amazing Yellow Caps.
      Afgelopen Oud en Nieuw weer 2 afgestoken en hij blijft mij amuseren.
      Een cake waar je volgens mij niet gauw spijt van krijgt.
      De heftige gillers met zijn leuke boeketjes doen het nog steeds goed.

      Comment


        #33
        Hmm.. Ik ben minder happy met de Yellow caps tegenwoordig; vorig jaar zielige kortje fluitjes, dit jaar ging 'ie helemaal fout. Na het aansteken ging de finale van vijf stuks, daarna af en toe een enkele. Voor dat geld weet ik wel wat beters. (Pro-line viel ook tegen met andere producten, diverse batterijen gingen fout of half af, de twee 'howling ghost's ' gingen beide niet goed, etc.. Laatste keer pro-line, da's zeker.
        www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden.com Bekijk bericht
          Hmm.. Ik ben minder happy met de Yellow caps tegenwoordig; vorig jaar zielige kortje fluitjes, dit jaar ging 'ie helemaal fout. Na het aansteken ging de finale van vijf stuks, daarna af en toe een enkele. Voor dat geld weet ik wel wat beters. (Pro-line viel ook tegen met andere producten, diverse batterijen gingen fout of half af, de twee 'howling ghost's ' gingen beide niet goed, etc.. Laatste keer pro-line, da's zeker.
          Begrijpenlijk jou reactie, maar ook teleurstelling.
          Ik had vorig jaar (2006 / 2007) veel spul van Pro line en was niet echt ontevreden.
          Op een paar dingen na dan.
          De yelo caps staan mij nog steets op het netvlies en zo ook met hun geluid.
          Het is een toppertje uit hun reeks, maar een kleine kanttekening wil ik toch nog mee geven.
          Er zijn betere cake's voor dat geld, en als je naar de duurdere cake's kijkt van proline, dan kan daar ten opzichte van andere merken zeker nog een verbetering plaats vinden.
          Giron
          Beter een Girandola in de lucht dan 10 in een doos :D

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden.com Bekijk bericht
            Hmm.. Ik ben minder happy met de Yellow caps tegenwoordig; vorig jaar zielige kortje fluitjes, dit jaar ging 'ie helemaal fout. Na het aansteken ging de finale van vijf stuks, daarna af en toe een enkele. Voor dat geld weet ik wel wat beters. (Pro-line viel ook tegen met andere producten, diverse batterijen gingen fout of half af, de twee 'howling ghost's ' gingen beide niet goed, etc.. Laatste keer pro-line, da's zeker.
            Dat is erg spijtig Roel. Kan me goed voorstellen dat je na zulke ervaringen het helemaal gehad hebt met Proline.
            Hoe is het toch mogelijk vraag je je dan af he?
            Ik heb dus goede ervaringen met de Caps en een aantal andere cake,s
            Ik moet zeggen dat vooral de 500 grammers van Proline het heel goed doen.

            Comment


              #36
              Ik had 4x de yellow caps. ze deden het goed en die finale kwam er goed uit x4. Het enige is dat ik zo dom was om het in de mist af te steken dus je ziet geen boeketten maar het geeft wel een impressie hoe die gaat met 4 tegelijk.

              This is "Yellow Caps 4x" by jejestilo074 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
              Laatst aangepast door jejestilo074; 13 April 2008, 17:54.

              Comment


                #37
                Leuke potje om er altijd bij te hebben, merk wel in de afgelopen jaren dat de yellow cabs elke keer wat minder word, maar het is en blijft een leuk ding.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                  Ik had 4x de yellow caps. ze deden het goed en die finale kwam er goed uit x4. Het enige is dat ik zo dom was om het in de mist af te steken dus je ziet geen boeketten maar het geeft wel een impressie hoe die gaat met 4 tegelijk.

                  http://www.vimeo.com/893370

                  best strak om er meerdere te gelijk af te steken

                  wat gebeurde er op de helft van het filmpje, het geluid werd een beetje dof

                  misschien dit jaar ook weer een paar kopen,
                  hoop niet dat ze veel duurder zijn geworden
                  Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                  Comment


                    #39
                    Dat doffe op de helft van de film werd veroorzaakt door wat mensen een stuk verderop die wat lawinepijlen tegelijkertijd aan het afsteken waren. Er werd gefilmd vanuit een gang tussen 2 huizen daarom galmde het zo door de gang wat de camera dus ook even opnam

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                      Dat doffe op de helft van de film werd veroorzaakt door wat mensen een stuk verderop die wat lawinepijlen tegelijkertijd aan het afsteken waren. Er werd gefilmd vanuit een gang tussen 2 huizen daarom galmde het zo door de gang wat de camera dus ook even opnam
                      oky op die manier

                      moet toch zeggen, hoe vaak je het filmpje ook kijkt, blijft een strak effect 4 yellow cabs te gelijk

                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        #41
                        Het is een leuk potje, alleen het mocht wel wat meer schoten hebben.

                        Comment


                          #42
                          als je opzoek bent naar apart vuurwerk, vuurwerk dat zeker opvalt tussen al het andere vuurwerk: haal deze cake, ziet er hardstikke leuk (best groot !!!) uit en is gewoon cool: de manier waarop die omhoog zoeft niet recht omhoog, maar met in een golfbeweging, lekker onberekenbaar haha en daarna nog leuke bloem in de lucht ook.

                          hebbuhdingetje!
                          vuurwerkbieb

                          Comment


                            #43
                            Na het filmpjes al een paar maanden geleden gezien te hebben ben ik een winkel gaan zoeken in de buurt. Een winkel gevonden nu meer informatie zoeken. Deze hoorde bij hij rijtje van de toppers: Howling ghost ,amazing yellow caps enz. Maar toen ik de prijzen zag op de website zag ik dat deze cake 20,- euro koste dat was de prijs van 2007. Dus deze maar niet op mijn lijstje gezet maar 2x howling ghost geeft toch meer geweld denk ik zo

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                              Na het filmpjes al een paar maanden geleden gezien te hebben ben ik een winkel gaan zoeken in de buurt. Een winkel gevonden nu meer informatie zoeken. Deze hoorde bij hij rijtje van de toppers: Howling ghost ,amazing yellow caps enz. Maar toen ik de prijzen zag op de website zag ik dat deze cake 20,- euro koste dat was de prijs van 2007. Dus deze maar niet op mijn lijstje gezet maar 2x howling ghost geeft toch meer geweld denk ik zo


                              meer geweld........en yellow caps vergelijken met howling ghost

                              very wrong haha....je vergelijkt een bmw ook niet met een peugeot.

                              allebei goede dingen, maar de yellow caps valt in het rijtje tijdloze "klassiekers"

                              dat is een stukje vuurwerk apart, echt genieten!
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #45
                                Ik had vorig jaar apollo blowing van cafferata en die vond ik tegenvallen dat is dezelfde soort cake als deze. En omdat ik toch liever meer de lucht in heb neem ik liever 2 keer 300sh. Howling ghost dan 2 keer Amazing yellow caps van 19sh. maar dit is mijn mening. Vind het een goede cake maar heb liever iets anders.

                                Comment

                                Working...
                                X