Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pro-Line Mini

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Ramon Bekijk bericht
    Desalniettemin 1,50 erg goedkoop is, ben ik toch van mening dat je voor dat geld beter "klein" spul kan krijgen. een pak wondertollen in een keer afsteken is een stuk spectaculairder, en ongeveer even duur als de pro-line mini.
    Ik had de pro-line mini ook, ik koop hem weer voor dat geld is het een heel leuk stukje vuurwerk!

    Comment


      #17
      het ligt ook maar eraan wat je wil ik bestel hem nu voor 2de keer achter elkaar en dan ook nog een 2 keer gewoon het is siervuurwerk en dat vind ik nu eenmaal lachen.

      je moet hem ook kopen als je siervuurwerk leuk vind anders niet want dan vind je er niks aan
      Counting Down The Days

      Comment


        #18
        Voor die €1,50 leuk ding had er twee van. Gewoon leuk fontijntje waar tolletjes uit komen. Mijn vriendin had dat kleine spul om af te steken zoals dit

        Comment


          #19
          Ik had ze ook dit jaar, heb er 8 doorgelont, de hele straat vol met dansende grondbloemetjes, geweldig! Wat mij betreft komt er een 500 grams 'proline mini'.
          www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

          Comment


            #20
            Was een leuk potje, grappig wel, deed het beter vond ik dan andere jaren, fontein spoot hoger, zeker een aanradertje (als hij er niet uit gaat).
            conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

            Comment


              #21
              Wil deze wel dit jaar nemen ^^ leuk spul voor in de avond.
              Vuurwerk, I Love It!!!

              Comment


                #22
                ik had deze aantal jaren geleden gewoon gratis bij gehad omdat de gratis vuurwerk cake's er niet waren kreeg ik het red star arsortiment pakket niet slecht en die proline mini met raiders.
                en die tolletjes zijn ook wel leuk alleen tja het is meer wat voor overdag ofzo
                don't worry im fireworks crazy!!!

                Comment


                  #23
                  Dit zijn altijd wel leuke potjes vind ik , heb er dit jaar 1 van gehad, volgend jaar zowiezo weer

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door fikky Bekijk bericht
                    Dit zijn altijd wel leuke potjes vind ik , heb er dit jaar 1 van gehad, volgend jaar zowiezo weer
                    Had vorig jaar vernomen via het forum van Isandra. Dat deze uit de collectie van Pro-line gaat.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
                      Had vorig jaar vernomen via het forum van Isandra. Dat deze uit de collectie van Pro-line gaat.
                      Mocht het waar zijn dat pro-line mini eruit gaat zal dat enorm treuren.

                      deze potjes is het geld dubbel en dwars waard, leuke fonteintjes met grondbloemen.

                      hoop dus dat ze echt wel gewoon blijven in assortiment

                      Comment


                        #26
                        Mocht hij er inderdaad uitgaan, betreur ik dat erg.

                        Dit stukje vuurwerk is voor mij inmiddels jeugdsentiment geworden ;)
                        Rozen verwelken, Schepen vergaan, maar mijn liefde voor Vuurwerk blijft altijd bestaan!:handsup:

                        Comment


                          #27
                          ik had hem jaargang 2008-2009 en bij mij is die er 2009-2010 uit gegaan ik baal der echt van want het was echt een topper voor iemand die niet veel geld heeft

                          Comment


                            #28
                            Ik moet zeggen dat ik de mini ook niet of nauwelijks gezien heb tijdens de verkoop. Dus de mini is niet meer waarschijnlijk.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              ik heb hem nog wel geha

                              jaco vuurwerk ede ,

                              maar dit jaar weet ik het nog niet
                              no Pyro no Party....

                              Comment


                                #30
                                Ik heb hem dit jaar nog gewoon gehad!! Stond gewoon op de bestellijst en in de grote folder!
                                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                                Comment

                                Working...
                                X