Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Damage

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een heerlijke effectomschrijving en vooral voor één van de eerste nieuwst cakes!
    En helemaal als deze ook weer rond de 35 euro kost! Dus dat wordt afwachten!

    Comment


      #17
      Wauw de dragon line blijft mij verbazen! Zoals Tunit zegt wordt het nog even afwachten!

      Arjan bedankt voor het posten van de nieuwe producten!
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #18
        go ik zou toch zweeren dat ik gister in het topic van de creative heb gepost
        bleek dat toch niet helemaal te kloppen dan ?
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
          go ik zou toch zweeren dat ik gister in het topic van de creative heb gepost
          bleek dat toch niet helemaal te kloppen dan ?
          Je hebt helemaal gelijk, er was een naamsverandering ondergaan en wij hadden de oude foto gekregen maar het is bij deze recht gezet
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Je hebt helemaal gelijk, er was een naamsverandering ondergaan en wij hadden de oude foto gekregen maar het is bij deze recht gezet
            achja julie bestaan ook maar uit vlees en bloed
            02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

            Comment


              #21
              Als hier een mooi prijskaartje aan komt te hangen is dit absoluut een cake om op te letten.
              Hoewel er al veel cakes zijn met goud en blauw is het een topcombinatie. Prachtig.
              Nu hopen dat er een leuke uitwerking in zit

              Comment


                #22
                naam klinkt al echt geweldig man!


                nu hopen dat hij ook goed presteerd!
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #23
                  Vanavond is de demo, dus we zullen het gauw genoeg horen denk ik.
                  Mits de wind geen roet in t eten gooit.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Ik ben bang dat de wind niet gaat liggen vanavond, het verbaast me nog dat ons huis staat!

                    Comment


                      #25
                      Het weer zit echt niet mee nee. Ben bang dat veel cakes door de wind niet goed tot hun recht zullen komen.
                      Ben wel erg benieuwd hoe de nieuwe cakes zullen presteren, vooral die uit de Dragon Line natuurlijk.

                      Comment


                        #26
                        De wind heeft zeker met enkele cakes gespeeld, maar de meeste presteerde toch naar behoren.
                        Filmpjes zijn gemaakt en komen hopelijk spoedig online

                        Comment


                          #27
                          We hebben daar vanavond inderdaad mogen filmen en weer een hoop extra info gekregen, de afspraak is dat wij dit mogen plaatsen na de laatste winkeliersdemo. Hierover worden wij nog bericht door BKV, dus nog even geduld.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                            Comment


                              #29
                              alle winkeliersdemo's al geweest dat er zo snel een filmpje is?
                              Wel een lekker bak.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                                alle winkeliersdemo's al geweest dat er zo snel een filmpje is?
                                Wel een lekker bak.
                                greetzz
                                op andere vuurwerk forums staan ook de films van deze cakes. dus waarom niet.
                                [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X