Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Celebration XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb vandaag als dummy gezien het lijk wel dat ze steeds kleine worden.. en die xl is bijna even groot als 10.000k
    Hop dat ze beetje te doen zijn dit jaar..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
      Heb vandaag als dummy gezien het lijk wel dat ze steeds kleine worden.. en die xl is bijna even groot als 10.000k
      Hop dat ze beetje te doen zijn dit jaar..
      De "echte" is niet kleiner geworden vergeleken met vorig jaar. Heb deze en vorige week het hele assortiment GBV / Weco al in handen gehad.

      Comment


        Misschien zag je slechts een dummie in de winkel.

        Comment


          Misschien dan toch maar het hele karton tegelijk doen, of ze iniedergeval wat opleuken...
          [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

          Comment


            Ik vind ut wel mislijdend van Gbv-Weco dat ze de oude met flash gevulde rollen op de Demo's laten zien.
            En dat de Winkeliers de met buskruit gevulde pruttel rollen krijgen aamgeleverdt.
            Nee nee ik vind het niet alleen jammer maar ook nog eens mislijdend.
            En dat gebeurd natuurlijl doel bewust.

            Bah bah ik haat dit soort vieze markting!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
              Ik vind ut wel mislijdend van Gbv-Weco dat ze de oude met flash gevulde rollen op de Demo's laten zien.
              En dat de Winkeliers de met buskruit gevulde pruttel rollen krijgen aamgeleverdt.
              Nee nee ik vind het niet alleen jammer maar ook nog eens mislijdend.
              En dat gebeurd natuurlijl doel bewust.

              Bah bah ik haat dit soort vieze markting!
              2x 3xh. erg misleidend

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
                2x 3xh. erg misleidend
                Huh? Wat moeten we hiermee

                Comment


                  het betekent dat ik het met 3xh eens ben.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door nicole Bekijk bericht
                    als je vindt dat je voor de gek wordt gehouden terwijl wij eerlijk zeggen hoe het in alkaar zit en wij jullie goed proberen voortelichten en we ook niets hadden kunnen zeggen omdat deze twee rollen tegelijk werden geschoten.
                    wij hebben later nog twee rollen geschoten en die waren goed voor nl rollen.
                    maar bij deze zullen wij dus geen berichten meer naar buiten brengen dankzij jou,de echte liefhebbers komen het wel vragen bij ons in de winkel .
                    Klinkt een beetje als zielig doen..... Ik vind als je een demo geeft, steekt dan je assortiment af die je in huis hebt en daadwerkelijk wil verkopen, dit is misleiding, beetje jammer om dan zo te reageren.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door nicole Bekijk bericht
                      als je vindt dat je voor de gek wordt gehouden terwijl wij eerlijk zeggen hoe het in alkaar zit en wij jullie goed proberen voortelichten en we ook niets hadden kunnen zeggen omdat deze twee rollen tegelijk werden geschoten.
                      wij hebben later nog twee rollen geschoten en die waren goed voor nl rollen.
                      maar bij deze zullen wij dus geen berichten meer naar buiten brengen dankzij jou,de echte liefhebbers komen het wel vragen bij ons in de winkel .
                      Een ECHTE LIEFHEBBER koopt geen tot weinig Proline/ gbv rommel!.

                      En ook ik trok uw bevindingen in tweifel.
                      Vandaar dat ik deze rol zelf aan een testje heb onder worpen.
                      Helaas was het resultaat teleurstellend!.
                      Nee voormij is dit nu weer een matige zwakke NL rol die nu eigelijk net te duur is voor wat men krijgt.
                      Maar goed ieder zijn of haar mening tog?.
                      Daarvoor hoeft u echt niet het forum lings te laten liggen hoor.

                      Comment


                        Vandaag me bestelling opgehaald bij valk en toch even wezen kijken en informeren en verdomd joh het is de 2011 versie, dus heb er meteen 1 gekocht. Kan niet wachten!

                        Comment


                          Even een rotje uit de XL gehaald. Het is puur zwart.



                          Hier zie je de witte klei goed.



                          Denk niet dat dit net als vorig jaar presteert.
                          Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

                          Comment


                            Vandaag bij onze zaak op 't dorp naar 2011 productie gevraagd. Even op het label gekeken, en ja hoor stond productie jaar 2011 op. Gekocht voor de volle mep.. was wel even pijnlijk voor m'n hart maar gedeeld met nog een freak. 2 tientjes per persoon is nog wel te doen.. Zeker voor de snelheid van deze rol, want dat is gewoon nostalgische horse brand snelheid.

                            Wij naar buiten gelopen en gelijk maar even een rotje open gebroken. Een grotere grijns konden we niet krijgen, want er zat gelukkig flash in. Word lekker genieten dit jaar.

                            Comment


                              Zometeen kartonnetje ophalen bij orthen. Ben benieuwd of deze nou echt veel vaker verkocht is na de goede batch van vorig jaar...
                              [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                              Comment


                                Heb er 3 stuks van liggen, heb er net ffe een rotje van afgebroken en getest.Niet superhard maar wel lekker,ook nog wat snippers.Heb trouwens de buskruit versie!
                                [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X