Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Rob, goed opgemerkt.
    De film op de website is niet de juiste film.
    De film is geschoten op een pre-demo, toen was de 500grams cake niet voorradig
    om toch een film te hebben hebben ze maar een paar Asian Thunder klein geschoten.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
      wat ik heel raar vind, waarom staat op de officiele gbv site een ander filmpje van deze asian thunder 500 gram cake? http://www.gbv-vuurwerk.nl/video.asp?id=141

      ik mag hopen dat er niet 2 versies in omloop zijn en het een gok is welke je krijgt, anders zullen er erg veel klachten gaan komen als je iets supers verwacht te krijgen, maar met een andere versie thuis komt.
      Hmmmm raar, de versie die ik gister avond zag is zoals op de meeste filmpjes te zien is met fluit tussendoor

      Comment


        #93
        dit is echt een hele goeie knalcake. voordat deze gister op de demo werd geschoten hadden ze eerst de asian thundercake 25 shots geschoten en je hoord het verschil wel hoor. deze is egt een stukkie harder dan de asian thundercake 25 shots. en deze heeft nog een leuke fluit ook!

        Comment


          #94
          Demo Balk 2009: Asian Thunder Cake 100 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          vuurwerkbieb

          Comment


            #95
            Hallo beste mensen.
            Ik heb erg mooi vuurwerk van Katan dit jaar maar wil nog 1 budget line.
            Nu zit ik zwaar te twijfelen tussen de B en die nieuwe.
            Wat vinden jullie

            Comment


              #96
              Poeh, moeilijke keuze. Ik zou denk ik voor B gaan. Die heeft ook harde knallen en toch net een beetje meer sier.

              Welkom op het forum nog, trouwens.

              Comment


                #97
                jah dan zou ik inderdaad ook voor de b gaan. is persoonlijk 1 van mijn favoriete potten van gbv...

                Comment


                  #98
                  pfoeh
                  wat een topper van een cake joh
                  na de silver salute toch de beste knalcake van nl hoor .
                  heb deze rakker samen met de budget line b de lucht ingejaagd .
                  en kan je vertellen dat dat toch wel ff de mondjes open deed vallen in de straat.
                  harde knallen , goede schelle fluit erbij.
                  Toppertje
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #99
                    We hebben er gister 3 tegelijk geschoten film is in de maak en wat een geweld 3 van die dingen en hard heerlijk!!

                    Comment


                      De cake zorgde rond 2 uur 's middags voor flink wat kabaal in de straat, zeker een aanrader!
                      Zeg maar Jeroen!

                      Comment


                        Ik had er 2. 1tje ging perfect! en de andere was een beetje vaag, begon gewoon goed maar toen ineens alleen salvo schoten zonder fluit:S later ging die wel weer normaal.
                        Het mocht de pret niet drukken want ik het was geweldig wat een knallen komen er van af... Echt heerlijk

                        Comment


                          Wat een supercake is dit zeg,Ik had er eentje genomen om te testen en dacht daarna van damn hadden er meer moeten zijn.

                          grtz
                          Pyromaniac 1975
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            hahaha extreem goede cake dit jaar zal die nr 1 in mn lijsje staan ik denk dat ik der 4 van neem
                            don't worry im fireworks crazy!!!

                            Comment


                              Heb er maar 1 woord er voor en dat is geweldig zat egt goed tempo in jammer dat ik er geen 2 van had... maar volgend jaar staat die er wel 2x op me lijstje
                              Is egt een super knalbolkje

                              Comment


                                hier 2 tegelijk gedaan met quick nou dat heefd de buurd geweten om 12u smiddags
                                lkkr af gestoken voor de platslijke supper markt!

                                Comment

                                Working...
                                X