Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Op de film komt die al vrij heftig over laat staan dat je hem in je straat afsteekt met die salvo's en harde knallen

    Comment


      #77
      Zal eens kijken of ik deze 1 gesponsort krijg

      Beetje voorpret in de avond.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #78
        Net op een demo gezien, en deze knalde al het andere van GBV er met gemak uit. Wát een knallen zeg! En die fluit er bij is heel leuk gedaan en is ook goed lang en hard. Topcake dit!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Net op een demo gezien, en deze knalde al het andere van GBV er met gemak uit. Wát een knallen zeg! En die fluit er bij is heel leuk gedaan en is ook goed lang en hard. Topcake dit!
          Ik heb hem ook deze avond op een demo gezien, idd een erg goede knalcake, met een lekkere fluit tussen door. Absolute aanrader dit!

          Comment


            #80
            Was inderdaad erg hard. En veel mensen vinden de SS van Wolff nog harder klinken, toch? Dat moet echt een beest zijn dan. Weet nog niet welke het wordt. Deze heb ik gezien, de SS krijg ik niet live te zien van te voren. Lastige keuze....

            Grunn

            Comment


              #81
              Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              Hier zie je er drie tegelijk.
              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

                movie

                Hier zie je er drie tegelijk.
                En wat was je ervaring?

                Comment


                  #83
                  Nog steeds zo:
                  Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                  Ook ik mocht hem in Milheeze bewonderen. Zeker een regelrechte TOPPER! Ik heb er geen film van (films genoeg inmiddels), maar deze ging echt hard. Die huiler tussendoor is ook prachtig.

                  image
                  Hij gaat gewoon echt goed hard, juist omdat ie in salvo's schiet.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #84
                    Lijkt me een pracht van een cake voor relatief weinig geld, heb er daarom ook 2 besteld. Weet alleen nog niet of ik ze los zal afsteken of doorverbinden

                    Comment


                      #85
                      Ik heb hem ook mee gemaakt live en ik vondt hem best tegenvallen ene dreun was een doffe knal de andere weer schelle harde was best wisselvallig.

                      Comment


                        #86
                        Vanavond in Huizen gezien en ja hoor, gewoon weer genieten, heerlijk harde knallen en die fluit per salvo maakt hem echt helemaal af. Gewoon een topcake, zeker een aanrader, toch hoop ik hem ook nog in de straat te hebben staan.

                        Comment


                          #87
                          Asian Thunder Cake 100shots geschoten op 12-12-2009 Gelderse Vuurwerkhal demo te Dieren

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            #88
                            deze gister gezien wat een knallen echt een aanrader super vet ook met die fluiter bij elke salvo
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #89
                              De fluit is erg leuk, en de knallen zijn inderdaad een stuk harder dan gemiddeld. Hij duurt ook lekker lang, wat mij betreft een aanrader!

                              Comment


                                #90
                                wat ik heel raar vind, waarom staat op de officiele gbv site een ander filmpje van deze asian thunder 500 gram cake? http://www.gbv-vuurwerk.nl/video.asp?id=141

                                ik mag hopen dat er niet 2 versies in omloop zijn en het een gok is welke je krijgt, anders zullen er erg veel klachten gaan komen als je iets supers verwacht te krijgen, maar met een andere versie thuis komt.
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X