Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak4live Bekijk bericht
    Hele grote kans dat deze dit jaar in mijn collectie te vinden zal zijn! Want voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Hoe groot is de waarde dan wel niet van jou collectie dit jaar? Ik mag blij zijn als ik dit jaar voor € 45,00 mag uitzoeken.


    Vind het wel een heel verschil van 10/15 jaar geleden en nu, toen was je nog tevreden met 1 schoenendoos vol vuurwerk.

    Comment


      #17
      Ik hoop dat het tempo lekker snel ligt bij deze cake.
      Lijkt mij een leuke cake om te hebben met oud en nieuw

      Comment


        #18
        Misschien moet concurreren met de big mc thunder. ben benieuwd.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door shellfreak Bekijk bericht
          Misschien moet concurreren met de big mc thunder. ben benieuwd.
          Nou dat weet ik nog niet zo zeker, aangezien de Big McThunder een knalcake is en de Asian Thunder's meer bekent er om staan dat ze een heel mooi boeketje hebben, naast een harde knal. Tevens heeft de big Mc thunder ook nog mines en deze (zoals het er nu uitziet) niet. Daarom denk ik niet dat deze met elkaar te vergelijken zijn, (Sier VS. Knal) maar dat is slechts mjn bescheiden mening.



          Hoe groot is de waarde dan wel niet van jou collectie dit jaar? Ik mag blij zijn als ik dit jaar voor € 45,00 mag uitzoeken.
          Zie dit topic: Hoeveel geld vuurwerk 2009?
          Laatst aangepast door pyro-power; 21 August 2009, 16:47.
          Guess who's back?

          Comment


            #20
            Maar lijkt me in ieder geval zo op het eerste gezicht best een leuke cake had vorig jaar de rest a b en c ook bevielen me ook dus dit jaar weer leuk voor een uurtje of 22.00 ,daarna groter groter groter.

            Comment


              #21
              hele grote kans dat ik deze ook voor de deur ga zetten vorig jaar veel plezier gehad aan de kleinere 25 schots versie. nu nog even hopen dat er een goede finale inzit en dan komt ie dr zeker bij
              Laatst aangepast door Ischa; 23 August 2009, 19:57.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Asian Thunder Bekijk bericht
                Weet iemand misschien wat de afmetingen zijn van die cake?
                4x zo lang en net zo breed als de 25shots...

                niemand heeft 'm nog in handen gehad hè, maar bovenstaande is wel een goede graadmeter, zo te zien aan de foto

                Comment


                  #23
                  Topcake dit zeg!
                  Laatst aangepast door Stefan Works; 15 July 2010, 13:58.
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                    Ik ben niet zo'n GBV'r maar die asian serie is wel goed
                    Inderdaad, ik ben ook geen grote fan van GBV maar die Asian Low Budget Line vind ik ook erg aantrekkelijk. Ik wacht in spanning op filmpjes van de nieuwe producten.

                    Comment


                      #25
                      Ziet er knallend uit zullen we maar zeggen
                      Als de kwaliteit net zo goed is als van een losse AT, dan is hij zijn prijs meer dan waard

                      Comment


                        #26
                        nou ik moet eerlijk zeggen dat de asian thunder cake van 25 shots lang niet zo hard ging als de asian thunder singleshots en het zou wel jammer zijn als dat bij deze ook zo is
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #27
                          Deze cake komt ok in mijn lijstje te staan

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                            nou ik moet eerlijk zeggen dat de asian thunder cake van 25 shots lang niet zo hard ging als de asian thunder singleshots en het zou wel jammer zijn als dat bij deze ook zo is
                            Je moet je inderdaad niet laten misleiden door de naam van dit artikel. De 'thunder' zal niet zo hard zijn als een Asian Thunder singleshot. Het was me bij Marijn vuurwerk ook al opgevallen dat de knalcake Levensgenieter D zachter is dan een Binkie.

                            Comment


                              #29
                              Toch wel handig zo n cake
                              Scheelt weer een project met asian thunders doorlonten al kan je altijd nog een dikke finale er achter bouwen!
                              verder zijn de asian buget cake s een echte aanrader.
                              Vorig jaar 2 keer de 25 shots en 1 keer buget cake b gehad heerlijke potten!

                              Comment


                                #30
                                als het in een lekker tempo gaat plus op het eind een dikke finale van 25 shots..

                                KOPEN!!!
                                [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

                                Comment

                                Working...
                                X