Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Haha ben benieuwd Want het is wel duidelijk dat de afgelopen jaren de meeste freak flink minder positief naar GVB hebben gekeken. Omdat Bon Rubro En Royal GVB voorbij gestreefd zijn. In prijs en kwaliteit. Verder zou ik zeggen Google maar en je ziet ergens wel een post staan waarin iemand bevestigd van GVB Gehoord te hebben dat GVB de prijs van de cake veranderd. En dat je uit mag gaan in negatieve zin. Maja de Asian Rockets zouden weer goedkoper worden een leuk stuk. Maar ik zou zeggen laat ze eerst maar weer is eens zien dat het zo is we hebben al vaker van GVB de laatse jaren gehoord dat dingen nogal veel voorstellen. En uit eindelijk erg tegen vielen. Mij ogen hebben vorig jaar tijdens de demo genoeg gezien. Om te zeggen dat ze mij als klant niet meer snel terug krijgen De nieuwe cakes vorig jaar waren veel minder goed dan andere merken. Veel zachtere Burst e.d

    Comment


      Fernando wat zeg jij tog allemaal.
      Ik heb vandaag zelf contact met gbv gehad.
      Mij is mede gedeeld dat de prijzen binnen gbv nog niet bepaald zijn.
      Ook de winkels hebben geen prijzen gehad..
      Dus waar haal jij die weisheid vandaan..
      Ik ben zelf ook geen fan van gbv.. Maar gewoon wat rond bezuinen kan je niet maken.
      Anders kom maar op met jou bron.

      Comment


        Kan hier bij de topic titel trouwens "100 shots" worden toegevoegd, of "500 gram"? Er zijn nu namelijk twee dezelfde topictitels over verschillende cakes, beetje verwarrend

        Comment


          Staat onder de aanbiedingen bij Vuurwerkkoning in Groningen, maar nog zonder prijs. Iemand een idee wat de aanbieding is? Zeker zoiets sufs als van 60 voor 55 ofzo...

          Comment


            Verkoop prijs is dit jaar 55 euro. Zou mij niet verbazen dat ze zeggen van 60 naar 55 ja. Terwijl hij vorig jaar 50 euro was haha.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Staat onder de aanbiedingen bij Vuurwerkkoning in Groningen, maar nog zonder prijs. Iemand een idee wat de aanbieding is? Zeker zoiets sufs als van 60 voor 55 ofzo...
              Vorig jaar stond deze ook al tussen de aanbiedingen in de GBV folders en wel voor 50,00 euro. Dat ze dit een aanbieding noemen slaat natuurlijk helemaal nergens op...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Staat onder de aanbiedingen bij Vuurwerkkoning in Groningen, maar nog zonder prijs. Iemand een idee wat de aanbieding is? Zeker zoiets sufs als van 60 voor 55 ofzo...
                Ja, zoiets heb ik al bij een dealer in ZUid-Holland voorbij zien komen. Weet alleen niet meer welke dat nou was. Het was in ieder geval 55.- met de tekst erbij van 'aanbieding'.

                Comment


                  Iemand deze nog laatst gezien op een demo 2012 ? Ik wilde even weten of deze als vanouds is!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                    Iemand deze nog laatst gezien op een demo 2012 ? Ik wilde even weten of deze als vanouds is!
                    Op de demo van Vuurwerk Orthen kwam deze voorbij:

                    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                    Comment


                      Hij doet het nog prima zo te zien. Heb hem ook besteld bij Orthen voor een showtje waar hij iets sneller leeg zal zijn :P
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        Blijft één van de beste knal cakes die er zijn, persoonlijk tot nu toe mijn favoriet. Maar dit jaar heb ik deze niet besteld ivm de prijs en omdat ik een aantal keer de Secret Salute wou proberen.

                        Comment


                          Deze gaat duidelijk harder dan de Secret Salute iig

                          Comment


                            bij mij kost die dit jaar 54 euro jammer

                            Comment


                              Ik heb deze afgelopen weekend live mogen aanschouwen en vond hem niet zo netjes gaan.
                              soms schoten er meerdere salvo's tegelijk de lucht in en bij enkele salvo's kwamen er boeketten uit.
                              niet zoals hij was dus, toch vind ik het een super gave bak! zeker voor overdag.
                              075 zaantjee

                              Comment


                                Dit jaar 2 stuks geschoten,
                                Wat blijft dit toch een lekkere batterij!

                                De salvo's met de lekkere harde burst knallen,
                                En die stevige fluit er bij blijft super!
                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X