Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake 100 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hierbij een filmpje van mij:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

    Comment


      heerlijke bak,ik schoot er zes tegelijk met zes keer treasure island als finale.
      erg indrukwekkend veel en harde knallen.

      Comment


        Het blijft een heerlijke rambak. En die ene fluit tussendoor, die doet t m.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          De enige goede cake van GBV in mijn ogen. Afgelopen oud en nieuw heb ik er een karton van gekocht en allemaal opgestookt, dit jaar zeker weer!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
            Hahaha, ja onze cakes mogen niet zwaarder zijn als 500 gram, hahaha
            beetje late reactie okee 500grams maar goed door de klei of stopkruid inhoud was deze toch even iets zwaarder als 500gram
            in netto gewicht
            don't worry im fireworks crazy!!!

            Comment


              Wat een heerlijke cake weer dit jaar!
              we hadden hem rond half 2 afgestoken snachts (toen het lekker stil was )

              Wat een heerlijke kanllen weer , echt heerlijk!! , en de fluit maakt het weer helemaal af

              Deze cake blijft echt een AANRADER!!!

              --pyro99
              Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

              Comment


                Hier is het filmpje er van!

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                (Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

                --pyro99
                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                Comment


                  Dit jaar niet gekocht, maar daar had ik wel spijt van! Gelukkig had Derk hem meegenomen voor overdag dus toch 2 mogen meemaken, maar aankomend jaar zeker weer erbij nemen! Enorm toffe bak, harde knallen, wat sterren en die fluit, die fluit die doet het hem echt!

                  Comment


                    http://www.youtube.com/watch?feature...IjNC3ijtU#t=1s op het eind van dit filmpje zie je hem 6x met 6x treasure island

                    Comment


                      Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                        Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt
                        €60 dus? Hoe weet je dat trouwens? Van meerdere producten weet je namelijk al dat ze duurder worden. Ben wel benieuwd namelijk!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                          Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt
                          Ik vraag me af of dat echt wel van toepassing is, aangezien de 1595-1596 niet echt heel goed verkochten.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                            Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt
                            Maak ik vragen hoe je aan deze informatie komt?
                            Raaddebom.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                              Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt
                              Fernando93,

                              Waar baseer jij deze informatie op? Zullen we gewoon wachten tot we de prijzen vrijgeven voor
                              de forum's? Indien er dan een prijs is welke je niet aanstaat kun je natuurlijk altijd je mening
                              geven.

                              Met vriendelijke groet,

                              Jasper van der Elst

                              GBV-WECO Vuurwerk BV

                              Comment


                                Heey leuk dat jullie van Gbv-Weco ook op dit forum zitten.
                                Ik zou zeggen geef uw advies prijzen maar vrij...
                                Het is tenslotte al weer September.
                                Ik kan me ook voorstellen dat jullie best zijn geschrokken van reacties op bepaalde producten.
                                Dit geeft jullie de kans er iets mee te doen.
                                Ik zou zeggen neem het kommentaar in diverse toppics van harte..
                                Wie weet wat de toekomst zal brengen.
                                Ik hoop vaker en meer van jullie te horen op dit forum.


                                [om ff terug tekomen op dit bericht]

                                Inmiddels heb ik een andwoord terug gekregen van Dhr.Elst.
                                Ik ben zo op de hoogte gebracht met diverse antwoorden.
                                De antwoordrn houd ik liever voor me zelf.
                                Ik wil wel mee geven dat ik een stuk posetiver na gvb/Weco kijk voor 2012.
                                Ook kreeg ik mede gedeeld dat bepaalde klachte over producten tog echt vanharte zijn genomen door deze firma.
                                Deze producten zijn dan ook aangepast na de vele reacties.
                                Ik wil Dhr.Elst nog even Danken voor deze opelijkheid na mij toe.
                                Mvg 3xh
                                Laatst aangepast door 3xh; 12 September 2012, 10:45.

                                Comment

                                Working...
                                X