Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asian Thunder Cake 25 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Tjah... ik denk het ook.
    December[B]NOOB.[/B]

    Comment


      #77
      zoals elk jaar zat deze weer een paar keer in de collectie...blijft een leuk potje...zeker voor in de vooravond! altijd leuk!

      Comment


        #78
        Deze 's ochtends na 10.00 afgestoken. Ging weer als vanouds, lekkere harde klappen, leuke finale.

        Wel komen er bij deze cake altijd opvallend veel snippers karton naar beneden, ben ik de enige die hier last van heeft?

        Comment


          #79
          Hoeveel zitten er in een karton ? hij beviel me wel en wil wel een doosje hiervan ;)

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door High performance Bekijk bericht
            Hoeveel zitten er in een karton ? hij beviel me wel en wil wel een doosje hiervan ;)
            Er zitten er 12 in een karton. (van de grote variant, 1596, zitten er 4 in een karton)
            www.vuurwerkhouten.nl www.chinapricefinder.com

            Comment


              #81
              Had voor het 2de jaar de Asian Thunder Cake. Zeer goede cake, harde knallen en tempo opbouw vond ik ook mooi: 1x 20 losse shots gevolgt door 1x 5 shots als finale. Gewoon voor 12 euro wat ik ervoor betaald heb bij de lokale GBV dealer een nette prijs voor een leuke knalpot met boeket

              Comment


                #82
                Ik vond deze cake erg goed presteren. We hebben hem overdag geschoten, in vergelijking met patriot laungher, thundering heaven en nitrate cake. Deze cake knalt ze er net uit. De knallen zijn erg goed te noemen en de finale is erg fijn. 5 shots finale zoals er al werd gezegd.

                Filmpje volgt uiteraard later in het jaar.

                Comment


                  #83
                  hier 8stuks tegelijk, maar er waren er 2 met een fout er in na 2 schoten leegde die zich in een keer
                  www.youtube.com/akhfireworksteam

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door rbfirework Bekijk bericht
                    hier 8stuks tegelijk, maar er waren er 2 met een fout er in na 2 schoten leegde die zich in een keer
                    Dat heeft wel wat hoor alles in 1 keer.
                    Groeten

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door de knaller Bekijk bericht
                      Dat heeft wel wat hoor alles in 1 keer.
                      ja vond het ook niet erg haha, 46 schoten in een keer ook al had ik het leuker gevonden als dat gebeurden net voor dat de hoogmoed's begonnen.
                      www.youtube.com/akhfireworksteam

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door rbfirework Bekijk bericht
                        ja vond het ook niet erg haha, 46 schoten in een keer ook al had ik het leuker gevonden als dat gebeurden net voor dat de hoogmoed's begonnen.
                        Daar kan ik goed inkomen.
                        Groeten

                        Comment


                          #87
                          Ik heb niks te klagen over dit bakkie
                          kocht er 6 voor 50 euro en heb genoten van zowel de doorgelonte cakes als aleenstaand.
                          Goede harde burst vergelijkbaar met een binkie en ook nog een leuk sierboeket.
                          Laatst aangepast door Ischa; 17 April 2011, 10:09.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            #88
                            Iemand een filmpje met deze van overdag?

                            Comment


                              #89
                              Er zijn genoeg filmpjes te vinden op youtube

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door AVPyro Bekijk bericht
                                Iemand een filmpje met deze van overdag?
                                Ik heb even gezocht op youtube en vond dit filmpje

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                (BRON: ''barroci'' http://www.youtube.com/user/barroci )


                                --pyro99
                                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                                Comment

                                Working...
                                X