Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Happy

    Artikelnummer: 1582
    Artikelnaam: Happy 140 shots
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 140 Schots
    Effectomschrijving: Rode ster, Groene ster, Gele ster, en zilver glitter.
    Afmetingen: n.n.b.
    Stijghoogte: 10-15 mtr
    Richtprijs: € 24.95
    Verpakkingseenheid: n.n.b.
    O.a. te koop bij: Bestel-Vuurwerk.nl

    Oud Label



    Nieuw Label





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 6 February 2013, 16:05.

    #2
    Hmmm... Hier heb ik mijn bedenkingen bij. Kruit per schot is 3.58 gram. Dit wordt meer een romeinse kaars idee(hoe heet het effect ook alweer).
    Groeten

    Comment


      #3
      Weco/Helios Las Vegas 1&2 hebben max 200 gram pts en dat zijn leuke blokjes. Combinatie van tails, fluiters en boeketten is zeer goed mogelijk. Het pts per schot is laag, maar dat is wanneer je uitgaat van het feit dat alle schoten evenveel pts bevatten.

      Overigens een 500 grams blok met super goede tails, comets en fluiters in een moordend tempo a la de Huan ye Le of iets in die richting kan wel eens leuk zijn.

      Comment


        #4
        leuk om wat te verzinnen :P
        maarja zou leuk zijn als deze begint met wat balletjes/tails enof fluiters waarna de boeketjes steeds groter worden

        gr

        Comment


          #5
          Zal inderdaad een blok in die ricting zijn...

          Deze cake stond al een paar weken op de site van GBV-Weco (Onlinevoorverkoop.nl) Niemand opgevallen?

          Comment


            #6
            1 schot uit de thundering heaven van Original is omgerekent ook ma 3,6 gram....
            Dus wie weet een leuke knal cake met een moordend tempo!
            De naam happy 140 doet me denken aan de happy salute von triplex...
            Wie weet schiet deze cake gekleurde tails na een knal..
            dat met een razend tempo kan erg gaaf worden.
            We wachten nog wel even af!

            Comment


              #7
              ik ben zeer benieuwd en ik kan ook niet wachten op de eerste filmpjes en natuurlijk de toeloop en de straat filmpjes
              no Pyro no Party....

              Comment


                #8
                De naam doet mij juist denken aan de enige echte flowerbed de Happy 1000s, Luiyang ofzo? Vroeger 2 keer meegemaakt, had tail, crackling knal en fluit!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                  De naam doet mij juist denken aan de enige echte flowerbed de Happy 1000s, Luiyang ofzo? Vroeger 2 keer meegemaakt, had tail, crackling knal en fluit!
                  Als jij die naam nog wat, dan ben je echt goed bezig. Huan le Huan ofzo was het toch? Ik weet welke je bedoeld, zie mn post. Zelfde blokje waar ik op duidde.

                  Staat het filmpje niet ergens in het vwc archief uit 2006 ofzo?

                  Comment


                    #10
                    Ik wil niet negatief zijn maar tot nu toe heeft de overname van Weco nog niet veel goeds opgeleverd.
                    Ik had van de marktleider van europa iets meer verwacht.
                    Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 28 August 2011, 17:53.
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Als jij die naam nog wat, dan ben je echt goed bezig. Huan le Huan ofzo was het toch? Ik weet welke je bedoeld, zie mn post. Zelfde blokje waar ik op duidde.

                      Staat het filmpje niet ergens in het vwc archief uit 2006 ofzo?
                      je bedoeld de huanle yanhua. 1000s flowerbed met kleine effecten.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #12
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Tsja 22,50 is natuurlijk niet veel voor een 500 grammer. Moet dus wel zijn geld waard zijn eigenlijk.
                          [B]Phantom[/B]

                          Comment


                            #14
                            €22,50 en 500 gram.. hoe verzin je het! dat is pas budget.

                            Comment


                              #15
                              Idd goedkoop, maar dat zal door de effecten komen. Het zou goed kunnen dat het de versie van het filmpje is. Niet veel bijzonders als ik eerlijk ben.

                              Comment

                              Working...
                              X