Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Funke NL] Azul

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Echt een goede box is dit, weliswaar stevig geprijsd maar wel gewoon echt kwaliteit. Als je dit op straat neerzet heb je echt een lekker spektakel dat na 0:00 meegaat.
    Totaal niet mee eens. Heb deze ook gezien en snap de Funke Hype en prijs echt niet. De eerste cake is wel aardig, de andere 3 ondermaats.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      Wat is jou ervaring ermee dan als ik vragen mag? 3 cakes ondermaats nog wel. Hier ook een positieve ervaring met de Azul. Prachtige box, heldere kleuren, mooi goud. Geen speltakelstuk maar wel eentje om rustig van te genieten.
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
        Wat is jou ervaring ermee dan als ik vragen mag? 3 cakes ondermaats nog wel. Hier ook een positieve ervaring met de Azul. Prachtige box, heldere kleuren, mooi goud. Geen speltakelstuk maar wel eentje om rustig van te genieten.
        Zie post 139 in dit topic...
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
          Totaal niet mee eens. Heb deze ook gezien en snap de Funke Hype en prijs echt niet. De eerste cake is wel aardig, de andere 3 ondermaats.
          Dat mag! Zoals ik aangeef is de prijs wel echt stevig en een van de redenen om hem niet meer aan te schaffen. De Funke hype doe ik dan ook zeker niet aan mee - net als alle andere hypes. Maar het is wel een prima stuk vuurwerk wat mij betreft. Als je dit als consument neerzet heb je gewoon een dikke prima box.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            . Als je dit als consument neerzet heb je gewoon een dikke prima box.
            Eens. Heb hem ook gehad en vond m ok. Niets meer, niets minder en zeker niet beter omdat t Funke was oid wat je met sommige andere producten misschien eerder hebt.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Ik vond dit een prachtige box. Maar weet niet of deze een tweede keer komt. Prijs was erg stevig en ik heb deze vooral gekocht uit nieuwsgierigheid naar Funke NL

              Comment


                Jaarwisseling 21/22 deze weggestookt.
                De prachtige box zelf wordt nog steeds gebruikt als opslag en staat te stralen in de vitrine.
                Te mooi om weg te doen.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20240128_153036.jpg
Vertoningen:1
Grootte:140,2 KB
ID:	1609227

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20240128_153101.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,9 KB
ID:	1609228

                Comment


                  Leuke box!!. Wat is dehuidige prijs in de actie? Kan er weinig over vinden

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door wheelsofsteel Bekijk bericht
                    Leuke box!!. Wat is dehuidige prijs in de actie? Kan er weinig over vinden
                    Funke in Nederland is een beetje dood helaas, dus deze is ook niet meer te krijgen...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
                      Funke in Nederland is een beetje dood helaas, dus deze is ook niet meer te krijgen...
                      Er is inderdaad geen import van Funke meer in NL en Funke heeft ook aangegeven zich niet meer op de NL markt te richten ivm de geldende regelgeving. Daarbij geeft Funke aan dat de liefhebbers de weg naar de producten toch wel vinden via DE en BE.
                      Het mooiste werk is vuurwerk!

                      Comment

                      Working...
                      X