Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Willows [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mega Willows [Compound]

    Artikelnummer: 2624
    Artikelnaam: Mega Willows
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 1499 gram
    Aantal Schoten: 81 schoten
    Effectomschrijving: Volgt
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 11/1
    Tijdsduur: 40-50sec
    Stijghoogte: 40-45m
    Adviesprijs: € 229,00
    Voorverkoop 2023: € 209,00
    Onlineprijs 2023: € 179,00

    O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Evo Mega Willows.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,6 KB
ID:	1617793


    Wij danken GBV-WECO voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 2 August 2023, 21:04.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Adviesprijs 2023: € 229,00
    Voorverkoop 2023: € 209,00
    Onlineprijs 2023: € 179,00

    Comment


      #3
      minder schoten maar wel even duur als de oude versie . word hem niet meer

      Comment


        #4
        Is bij deze box de timing weer zoals de originele versie in het begin was? Dus de rijen at once?
        There is no such thing as enough fireworks.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
          minder schoten maar wel even duur als de oude versie . word hem niet meer
          Ja belachelijk allemaal. 27 schoten en 500gram minder, zelfde prijs. Koekkoek!

          Comment


            #6
            Jeetje.. waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig??
            Ik dacht eerst al aan de prijs, dat die al wat duurder is geworden, maar... nu zie ik ook nog eens dat het aantal schots niet meer 108 is en dat het ook nog eens minder kruit is. Hier is gewoon 1 hele cake eruit gehaald, dat kan je toch niet maken? Als dit voor alles geldt dan laat ik dit soort boxen echt gewoon links liggen, ik hoop niet dat dit mij ertoe dwingt om naar de illegaliteit te gaan.

            Comment


              #7
              Geef het dan ook gewoon een andere naam. Dit voelt bijna als oplichting. Minder gewicht minder schoten is gewoon een ander product.

              Dit bericht kan ik denk ik onder elk product wel zetten trouwens want alles is aangepast.
              Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                Adviesprijs 2023: € 229,00
                Voorverkoop 2023: € 209,00
                Onlineprijs 2023: € 179,00

                Hoe kan het zijn dat deze prijzen zo absurd hoog zijn de container prijzen liggen weer op niveau voor de corona pandemie ik snap enig zins dat arbeiders en grondstoffen iets zullen stijgen maar deze prijzen lopen wel een beetje uit de hand.

                Comment


                  #9
                  Iemand een idee of de evo boxen überhaupt in een kooi zitten?

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Boosje Bekijk bericht
                    Hoe kan het zijn dat deze prijzen zo absurd hoog zijn de container prijzen liggen weer op niveau voor de corona pandemie ik snap enig zins dat arbeiders en grondstoffen iets zullen stijgen maar deze prijzen lopen wel een beetje uit de hand.
                    Hallo Boosje,

                    Dat is niet helemaal kloppend, de containerprijzen zijn nog bijna 50% hoger dan voor de corona pandemie. Daarnaast zijn inderdaad grondstoffen en lonen ook erg ruim gestegen de afgelopen drie jaar.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                      Hallo Boosje,

                      Dat is niet helemaal kloppend, de containerprijzen zijn nog bijna 50% hoger dan voor de corona pandemie. Daarnaast zijn inderdaad grondstoffen en lonen ook erg ruim gestegen de afgelopen drie jaar.


                      Nog bedankt voor je bericht ik begrijp dat alle kosten stijgen maar deze prijzen schieten wel echt door het dak ik neem aan dat je zelf ook geen €179 neerlegt voor een 80 shots blokje.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                        Hallo Boosje,

                        Dat is niet helemaal kloppend, de containerprijzen zijn nog bijna 50% hoger dan voor de corona pandemie. Daarnaast zijn inderdaad grondstoffen en lonen ook erg ruim gestegen de afgelopen drie jaar.
                        Misschien kan jij me dan uitleggen waarom de prijzen in de vs al wel flink omlaag zijn gegaan? Dit terwijl hun eerder levering hebben gekregen? Volgens een aantal importeurs daar zijn zowel de inkoop en transport allebei flink gedaald.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door PonPyro Bekijk bericht
                          Misschien kan jij me dan uitleggen waarom de prijzen in de vs al wel flink omlaag zijn gegaan? Dit terwijl hun eerder levering hebben gekregen? Volgens een aantal importeurs daar zijn zowel de inkoop en transport allebei flink gedaald.
                          Inflatie is ook niet een argument daarin, Nederland vs USA

                          Comment


                            #14
                            Dat verschil in inflatie is een 2%, dus dat zal het niet zijn.

                            Comment


                              #15
                              Meer het verloop, dat vergelijkbaar dalende is (geweest) sinds vorig jaar

                              Comment

                              Working...
                              X