Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Snowstorm [Compound]

    Artikelnummer: 2319
    Artikelnaam: Snow Storm
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 1.500 gram
    Aantal Schoten: 60 schoten
    Effectomschrijving: Volgt
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: 25-30sec
    Stijghoogte: 40-45m
    Adviesprijs: € 149,00
    Voorverkoop 2023: € 139,00
    Onlineprijs 2023: € 119,00

    O.a. te koop bij: Evolutionvuurwerk.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Evo Snowstorm.jpg
Vertoningen:1
Grootte:131,8 KB
ID:	1617805


    Wij danken GBV-WECO voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 2 August 2023, 21:06.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Worden steeds minder schoten in de Snowstorm

    Comment


      #3
      Vind het op zich niet heel erg dat er minder schoten zijn, als de prijs er maar wel naar is. En de kwaliteit het zelfde is gebleven!
      Heeft u misschien een vuurtje?

      Comment


        #4
        Voor een single effect box vindt ik het niet eens zo'n ramp als het wat minder schoten zijn, maar ben benieuwd of dit een gevalletje krimpflatie wordt (zelfde prijs als de 80sh versie) of ook echt kleiner product, kleinere prijs.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          #5
          Ik sluit mij aan bij Rocco en Daniel, 60 schoten is wat mij betreft prima als de prijs in verhouding is. Ik heb ooit de 100 schots Snowstorm mogen schieten en dit vind ik nog steeds een van de mooiste consu bakken ooit. De 80 schots versie heb ik echter altijd laten staan, omdat ik de prijs niet meer in verhouding vond met het aantal schoten. Duimen dus voor een fijne prijs en een goede kwaliteit.

          Off-topic: Wat is Evo enorm lekker bezig met de nieuwe labels zeg. Stuk voor stuk prachtig!

          Comment


            #6
            Adviesprijs 2023: € 149,00
            Voorverkoop 2023: € 139,00
            Onlineprijs 2023: € 119,00

            Comment


              #7
              Slechts 2€ / schot...

              Dan kan ik nog zo'n fan zijn van snowstorm 1.0, maar ik ben niet gekke henkie.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                Slechts 2€ / schot...

                Dan kan ik nog zo'n fan zijn van snowstorm 1.0, maar ik ben niet gekke henkie.
                Als je goed om je heen kijkt kan je hem ook zeker wat goedkoper krijgen, zelfs per schot goedkoper dan de 2.0 versie. Ik denk namelijk dat bijna iedereen hier kijkt bij de bekende winkels en dus niet de online prijs betaald maar minder.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Is bij deze box het effect weer in ere hersteld? Zoals bij de eerste versie?
                  There is no such thing as enough fireworks.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                    Als je goed om je heen kijkt kan je hem ook zeker wat goedkoper krijgen, zelfs per schot goedkoper dan de 2.0 versie. Ik denk namelijk dat bijna iedereen hier kijkt bij de bekende winkels en dus niet de online prijs betaald maar minder.
                    Minder, dat zeg je goed. Ik heb ooit de snowstorm 1.0 kunnen scoren voor 82€. 100 schoten met minder dan 1€/schot. Ja inflatie, hogere kosten, bla bla, en dan moet ik nu een gat in de lucht springen als ik het voor minder dan 2€/schot kan aanschaffen..?

                    Tja..

                    Comment


                      #11
                      Even een positieve noot, kruit gewicht is gelijk aan de 80sh
                      Laatst aangepast door Viva la Bang; 4 August 2023, 11:52. Reden: kruit ipv kruid

                      Comment


                        #12
                        https://store.steampowered.com/curator/43922535

                        Comment


                          #13
                          Jammer dit. Het is nu brocade en crackling chry inplaats van brocade to crackling chry tips.
                          Jammer dit

                          Comment


                            #14
                            Ik vin hem gaaf, die paarse mines onderin en de paarse accenten aan de crackling boeketten vind ik prachtig. Tempo is uitstekend een dikke rambak met veel crackling!
                            Knaldrang

                            Comment


                              #15
                              RIP SNOWSTORM

                              Gave box, begrijp me niet verkeerd. Maar niet hetzelfde als de Snowstorm 100sh en 80sh. Het karakteristieke trage cracklingeffect is helaas compleet verdwenen. Release het dan als nieuwe box, nieuwe naam.

                              Comment

                              Working...
                              X