Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Universe of Passion [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De prijs zou voor mij inderdaad ook een dingetje worden. Voor EUR 89 helaas een no-go. Want verder vind ik het wel een leuke box. Eerste cake met de tails is erg mooi. Tweede cake oogt wat degelijk, maar zeker niet slecht.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #32
      Ik vond deze best prima. Deze zat in het begin van mijn showtje. Tails voegen echt wel wat toe aan het showelement en het was fijn om eens geen crackling of iets van knetter in het laatste salvo van een waaiercake terug te zien.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Stijn21 Bekijk bericht
        Hij was toch door iemand gefilmd bij mij. Helaas niet het beste filmpje maar toch beter iets dan niets. https://youtube.com/shorts/QsFo6SkPtyM?feature=share
        Misschien niet de beste boeketjes maar die tails vind ik om te smullen!
        Zeker leuk voor in een showtje.

        Comment


          #34
          ja klopt maar vond in het echt de boeketjes ook nog niet heel verschrikkelijk

          Comment


            #35
            Vond dit ook zeker geen verkeerd bakkie. Die tails waren supergaaf en helder. Eens dat ie ietwat duur is maar hij was zeker wel ok vond ik.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Uniek boxje zo met die tails, dat verlichte heel de straat. Wat die er daarna eruitschoot was bonus. Mooi die boeketjes met paars en geel. Mooi product.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #37
                Ik vond de tails wel gaaf. De boeketten van de waaier varieerde in grootte.
                Al met al niet verkeerd.
                Begint bij 1:35


                Laatst aangepast door cougar; 20 January 2024, 15:21.

                Comment


                  #38
                  Helaas stopte de cake ermee na 2 rijen tails en heb ik hem daarna bij de reservelont moeten aansteken.

                  Al met al totaal niet onder de indruk van vooral de 2e cake. De tails zijn leuk maar de cake was echt compleet geweest als die laatste cake niet zo'n slappe hap was, kleine boeketten welke net een half grammetje burst te kort kwamen maar wel de box breekt voor mij.

                  In verkeerde volgorde en er missen dus 2 rijen tails o de film:

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Zag het zojuist in de complicatie van Flutsjah dat ook bij hem de waaier “verkeerd” stond dus al had je hem naar het publiek staan dan zag het publiek eigenlijk niks van de waaier… ik had precies hetzelfde en weet 100% zeker dat ik de doos goed had neergezet. Denk vanuit China de cake toch niet lekker in de doos gezet of het stickertje verkeerd..

                    Zonde want was we mooi doosje.. tenminste wat ik er van kon zien na een sprintje trekken naar de andere kant.

                    Comment


                      #40
                      Maar dan heb je hem dus niet goed gezet ;)
                      Je moet altijd even het papier er af halen om te zien hoe de waaiers in de doos staan. Dan kan je meteen inspecteren op ingedeukte tubes.
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                        Maar dan heb je hem dus niet goed gezet ;)
                        Je moet altijd even het papier er af halen om te zien hoe de waaiers in de doos staan. Dan kan je meteen inspecteren op ingedeukte tubes.
                        Jup. Afgaan op het stickertje is/was blijkbaar niet voldoende.

                        Comment


                          #42
                          Deze al besteld voor aankomend jaar. Goed opletten zie ik

                          Comment


                            #43
                            Eeuwig zonde van die 2e suffe cake. Had die weggelaten, of zelfs de rows om en om met de tail/comet effecten. Nu betaal je dubbel (en dwars) voor 1 mooie cake.

                            Comment

                            Working...
                            X