Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pretty Hardcore [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61



    Helaas een flinke tegenvaller idd, 1e cake was maar matig en de 2e cake was teleurstellend.

    Had 20/25MM cakes die deze clown deed blozen.
    Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 15:48.

    Comment


      #62
      Deze viel mij ook ergg tegen. Label top, uitwerking flop. Geen burst en 20mm spreiding van Magnum is beter..

      Comment


        #63
        Niet verkeerd, grote boeketten. Jammere is dan weer dat deze stopte bij de overgang naar cake 2.
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #64
          Ai ai ai, ook deze ziet er niet al te best uit. Superzonde. In het verleden altijd genoten van Evo- producten! Ik wens ze toe dat ze volgend jaar zich herpakken en terugkomen op oud niveau!
          Laatst aangepast door anco26; 3 January 2024, 23:13.

          Comment


            #65
            Viel echt heel erg tegen! Veel meer van verwacht, iedereen wel denk ik zo... Voor 99 euro verkopen aan consumenten einde van het jaar is echt een schande.. zou dat ding nog niet eens op 50 euro consumenten verkoopprijs waarderen zoals hij nu is. Weet niet wat ze hebben gedacht in China en Veenendaal maar dit kan echt niet... Label wel een dikke yes, maar daarmee is ook alles gezegd.



            Wij schoten hem ook zoals te zien in bovenstaand filmpje. Dacht eerst nog dat niet alles afgegaan was maar in het shot erna zie je dat de tubes allemaal leeg geschoten zijn. Zelfs omstanders hadden zoiets van "was dit het nou?"

            Is dat ik deze eens kon proberen, maar deze hoef ik niet meer...
            AVP Forum: https://avpvuurwerk.nl/forum :-)

            Comment


              #66
              Dit is inderdaad ook weer een flinke tegenvaller. Evolution heeft volgens mij een verkeerde afslag genomen, ik was voorheen echt wel een Evo liefhebber, ze hadden echt onderscheidende producten en de kwaliteit was doorgaans om te smullen. De stap om zo'n beetje alle toppers een downgrade te geven qua aantal schoten en de prijs te handhaven kon ik al niet echt waarderen temeer omdat sommige "nieuwe versies" gewoon compleet andere producten zijn geworden. Op de demo van Quartel werd duidelijk dat producten als de Double Whammy Acatenango niet presteerden zoals je van Evo gewend bent en tevens mag je in die prijsklasse ook echt wel wat meer verwachten. Als je dan straatfilmpjes ziet van de Pretty Hardcore dan moet je toch constateren dat het een B-merk geworden is met A-merk prijzen. Afgelopen jaar was het aandeel Evo in mijn collectie beperkt tot de Kingsmen en tenzij ze de juiste weg weer weten te vinden zal dat dit jaar niet anders zijn. Zo zonde!
              Het mooiste werk is vuurwerk!

              Comment


                #67
                Damn, deze valt wel tegen in dat filmpje van AVP zeg... Helemaal eens met Knettermans, ik was ook altijd fan van de producten van Evolution, maar wat ze dit jaar hebben gedaan doet het merk geen goed. Ik heb alleen de nieuwe Evo Bomber geschoten, de PRetty Hardcore heb ik nog bewaard. De Bomber viel me overigens niet tegen, maar deze en de double whammy...ppfffff....

                Comment


                  #68
                  Whoops evolution dikke teleurstelling .

                  Comment


                    #69
                    Dat wordt Een boos mailtje na de fabriek

                    Deze had ook niet door keuring heen moeten komen

                    Comment


                      #70


                      Zo slecht als AVP vond ik m niet. Maar kan wel beter.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Hier ook een tegenvaller. Zeker als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld tropic snow (allebei 30mm). Die staken wij vlak voor deze af en had ongeveer hetzelfde verwacht. Helaas was dat niet het geval.

                        Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

                        Comment


                          #72
                          Pretty softcore dus

                          Comment


                            #73
                            Hopelijk ziet Evolution dit en zien dit als een leer moment.
                            Zo gaan hun nog een keer onder helaas.
                            https://store.steampowered.com/curator/43922535

                            Comment


                              #74
                              Heb er (helaas) nog eentje staan...
                              Hoge verwachtingen van n.a.v. productiefilmpje.
                              Had hem in mn show verwerkt, maar de twilight van wolff die ik ervoor had staan schoot deze er 4x uit. Kortom: geen aanrader, maar dikke flopper!

                              Comment


                                #75
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2614_pretty hardcore_2024.png
Vertoningen:122
Grootte:817,1 KB
ID:	1794181
                                2024
                                Adviesprijs € 99,00
                                Voorverkoop € 89,00
                                Onlineprijs € 79,99

                                Comment

                                Working...
                                X