Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evolution Teaser thread

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Veel succes daar, hou die Chinezen lekker kort.
    Dat zijn ze al he

    Comment


      #62
      Zo en aan mij de eer om een persoonlijke Teaser te plaatsen.

      De bovenzijde zoals de 3X Heaven moet worden
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Collage 2017-04-05 16_21_15.jpg
Vertoningen:1
Grootte:152,7 KB
ID:	1561546

      Echter dan in een box vorm van 3 bizarre cakes!

      Comment


        #63
        Lekkere teaser hoor! Ik heb de Insane helaas niet gehad, maar ik vind hem echt overweldigend overkomen op film. Dit komt mede door de diversiteit van goed uitgevoerde effecten en verschillende schietrichtingen. Dus als de Insane de inspiratiebron is voor deze box, dan ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
          Lekkere teaser hoor! Ik heb de Insane helaas niet gehad, maar ik vind hem echt overweldigend overkomen op film. Dit komt mede door de diversiteit van goed uitgevoerde effecten en verschillende schietrichtingen. Dus als de Insane de inspiratiebron is voor deze box, dan ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat.
          Dat heb je goed bedacht.
          3 insanes maar dan andere effecten en uiteraard een leuke finale.
          Kleur en willows en dahlia's zijn mijn favoriete effecten hint hint hint

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
            Dat heb je goed bedacht.
            3 insanes maar dan andere effecten en uiteraard een leuke finale.
            Kleur en willows en dahlia's zijn mijn favoriete effecten hint hint hint
            Haha, de schietrichtingen komen natuurlijk overeen en het volgende stond al in het verslag van het bezoek op 7 februari jongstleden (topic: [Verslag] Bezoek Evolution Fireworks - 7 februari 2017):
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Ook komt er een leuke box bedacht vanuit de cake Insane, dit zal een box worden met 3 cakes met verschillende shapes, genaamd 3xHeaven.
            Zozo nu hebben we gewoon 2 teasers in 1 keer gekregen. Kleur, willows en dahlia's klinken veelbelovend en glitter willows vind ik ook erg mooi.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #66
              Ben benieuwd naar de eerste films iig!

              Comment


                #67
                Ziet er goed uit Marchel, benieuwd naar de film.

                Comment


                  #68
                  Als er green blinking willows i.c.m. dahlia's in zitten is de kans wel erg groot dat deze in de collectie komt

                  Comment


                    #69
                    Marchel, nog een goede gilpijl kunnen vinden in china?
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      #70
                      oeh leuk topic, valt me nu pas op.. volgen!!

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                        Marchel, nog een goede gilpijl kunnen vinden in china?
                        We zijn hier druk mee doende.
                        Gilbert is momenteel onderweg naar China.
                        We hebben in ieder geval een aantal nieuwe effecten welke we in 2017 en of 2018 gaan introduceren.

                        Ik zal binnenkort nog wat info posten over mijn trip.

                        gr
                        Marchel
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          #72
                          Zeer benieuwd naar die 809, als je dan toch in die cracker fabriek ben, regel dan ook ff een echt goede old scool snipper cracker die ook echt goed knal! Daar heb ik als liefhebber ook echt goed geld voor over!

                          Comment


                            #73
                            Houd er rekening mee dat de T809 geen consument versie betreft maar een rol welke we op aanvraag van een professionele firma mogelijk laten produceren.

                            Gr
                            Evolution Fireworks
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #74
                              zwaar teleurgesteld! Maar aan zulke producten kan je als importeur je eigen echt onderscheiden, een goede 100000 ouderwetse rotjes, jumping jacks die wel echt draaien, gillende keuken meiden die wel echt gillel, zeven klappers ....enz als liefhebber heb ik voor zulke producten echt geld over.

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
                                zwaar teleurgesteld! Maar aan zulke producten kan je als importeur je eigen echt onderscheiden, een goede 100000 ouderwetse rotjes, jumping jacks die wel echt draaien, gillende keuken meiden die wel echt gillel, zeven klappers ....enz als liefhebber heb ik voor zulke producten echt geld over.
                                Hallo beste Mlap.
                                Een liefhebber zal er wel wat voor over hebben echter de gewone consument niet.
                                Ook de prijzen worden elk jaar hoger in China en met kan het vuurwerk niet duurder blijven maken in NL
                                Wij gaan en staan uiteraard voor kwaliteit echter een kleine spul in de kwaliteit op de markt brengen zoals vroeger heeft geen zin op de huidige markt.

                                Gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X