Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek Evolution Fireworks - 7 februari 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Mijn voorkeur: 60x 10 schoten met 1 effect

    Comment


      #77
      ligt wat mij betreft aan het tempo en het kaliber. Aangezien het waarschijnlijk een wat kleiner kaliber wordt zou tempo dit weer op moeten vangen. Dan is het wel fijn als je 30 x 20 doet zodat je nog wel van elk effect kan genieten en het niet een rommeltje wordt.

      Comment


        #78
        Had ja vorig jaar ook de Thrillseeker van fireworks4all ik geloof dat was 25mm en 300+ schoten, dus dan denk ik dat het eerder 20mm gaat worden voor een 600 shots. Of word het toch 25mm Marchel maar dan 2 aparte dozen?

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
          Had ja vorig jaar ook de Thrillseeker van fireworks4all ik geloof dat was 25mm en 300+ schoten, dus dan denk ik dat het eerder 20mm gaat worden voor een 600 shots. Of word het toch 25mm Marchel maar dan 2 aparte dozen?
          Jantje zie post 70

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
            Jantje zie post 70
            Excusez moi. Ben op werk hahah dus had niet verder terug gelezen. Maar duidelijk.

            Comment


              #81
              Ik zeg ook 30 keer 20 sh maar dan wel de eerste 10 sh van de 20 de lucht in met een mini vertraging tussen de shots, zeg de eerste 10 in 3.5 tot 4 sec en de laatste 10 daar in 1x achteraan. Ook vind ik het belangrijk dat na de 10 shots at once er even 2 secondes zijn als pauze waarna het volgende effect start.

              Een goede burst is ook belangrijk... lekker 2 gr flash erin
              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

              Comment


                #82
                Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                Het kruipende goud uit de ectasy met de rode tips.
                Ik zou erg graag een box zien met deze cake en met verschillende kleuren tips.
                Rood blauw groen paars en om te finishen een waaier met multicolour tips op het goud.
                Haalbaar?
                Ja, er gaat iets komen met dit effect, meer wilde Marchel er nog niet over zeggen.

                Hier erg benieuwd naar!
                Wat betreft de evo force , trek het maximale uit die bak en maak er 30x20 shots van zou ik zeggen.
                Lekker 25 gram per schot en zn grote broer bijhouden.
                Zou wel een flinke til zijn
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #83
                  30x 20 schoten met 1 effect, wel wat salvo's in verwerken ! Verder leuk verslag !
                  www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                    Het kruipende goud uit de ectasy met de rode tips.
                    Ik zou erg graag een box zien met deze cake en met verschillende kleuren tips.
                    Rood blauw groen paars en om te finishen een waaier met multicolour tips op het goud.
                    Haalbaar?
                    Ja, er gaat iets komen met dit effect, meer wilde Marchel er nog niet over zeggen.

                    Hier erg benieuwd naar!
                    Wat betreft de evo force , trek het maximale uit die bak en maak er 30x20 shots van zou ik zeggen.
                    Lekker 25 gram per schot en zn grote broer bijhouden.
                    Zou wel een flinke til zijn
                    25gr in een 20mm buisje gaat erg moeilijk
                    qua aantal shots kaliber en mogelijkheden zal dit gemiddeld 8 a 9 gr zijn.
                    Maar verkijk je niet.
                    Kijk maar wat we uit de golden thunder of bijvoorbeeld de kings gold persen.
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      25gr in een 20mm buisje gaat erg moeilijk
                      qua aantal shots kaliber en mogelijkheden zal dit gemiddeld 8 a 9 gr zijn.
                      Maar verkijk je niet.
                      Kijk maar wat we uit de golden thunder of bijvoorbeeld de kings gold persen.
                      Zover had ik inderdaad nog niet doorgedacht
                      Dan zou ik zeggen maak er het beste van!
                      Kwalitatief komt het met de mindere grammen ook goed uit de verf bij jullie
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        #86
                        600 shots Evo Force One lolll.. wat meot die gaan kosten dan? is er al meer over bekend?

                        Comment


                          #87
                          Als t een "all at once" cake wordt zou ik gaan voor 60x10
                          (60x10sh all at once),
                          En met n "salvo" cake zou ik 30x20 kiezen
                          (30x20sh salvo)
                          Vind t erg afhankelijk van t schiet tempo.

                          Ben erg benieuwt

                          (P.s. het zou ook super zijn om alle soorten effecten/shapes er in te verwerken als t mogelijk is)
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                            Als t een "all at once" cake wordt zou ik gaan voor 60x10
                            (60x10sh all at once),
                            En met n "salvo" cake zou ik 30x20 kiezen
                            (30x20sh salvo)
                            Vind t erg afhankelijk van t schiet tempo.

                            Ben erg benieuwt

                            (P.s. het zou ook super zijn om alle soorten effecten/shapes er in te verwerken als t mogelijk is)
                            Dit word een recht schietende box.
                            Als we hier ook nog diverse shapes etc aan toe zouden voegen zou de prijs nog hoger worden.
                            En met deze vorm verwacht ik al een flinke prijs maar moet het waard worden.

                            gr
                            Evolution Fireworks
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #89
                              Als ik kijk naar bijv de 216 sh van katan voor 5 tientjes dan hoeft het 600 sh blokje toch geen fortuin te gaan kosten?!
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                                Als ik kijk naar bijv de 216 sh van katan voor 5 tientjes dan hoeft het 600 sh blokje toch geen fortuin te gaan kosten?!
                                Ga je nou serieus appels met peren vergelijken? Evo is naar mijn mening van een ander niveau, hangt dan ook een ander prijskaartje aan

                                Comment

                                Working...
                                X