Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek Evolution Fireworks - 7 februari 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Prima verslag met veel nieuws. Wel een beetje cakebox gericht,hopelijk de volgende keer iets meer over losse cakes. Maar ben benieuwd,naar de volgende 19s cake. Van de X-static lijn. En ook naar de rest natuurlijk! Hopelijk nog een goede nieuwe kleurenbak
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #47
      VWC bedankt voor het mooie en uitgebreide verslag. Ik heb nog niks besteld maar met de plannen van evolution voor dit jaar nu toch al kruitstress. Ik heb er vertrouwen in dat met Evolution dit jaar verkozen gaat worden tot beste importeur. Ben benieuwd naar de 3xheaven en de kleinere cakeboxen samengesteld uit de pro fire lijn.

      De 600 shots box zal ik zelf denk ik niet kopen maar ik zou een 30 x 20 shots uitbrengen.

      Comment


        #48
        Met effecten van een klein kaliber kun je zeker een geweldige box maken. Kijk naar de Sick Six van Rubro! Ik zou deze box zeker gaan overwegen als de effecten goed zijn, en met 60 x 10 schoten heb je een rammer van jewelste!

        Comment


          #49
          Heb je toevallig een demo van zo'n 600 shots box zelf afgestoken afgelopen oud en nieuw voor de Snowstorm Marchel? Dan heb ik al een idee hoe hij gaat worden
          www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            Deze snap ik even niet.
            Graag een betere uitleg

            Gr
            Evolution Fireworks
            Ik weet niet wat er mogelijk is qua kruitinhoud, maar ik bedoel dat je er niet alleen maar knaleffecten instopt, maar ook geluidseffecten dmv fluiters, crackling tails/mines etc. En dan in elke cake twee verschillende effecten die elkaar opvolgen in salvo's van 10. Ik noem even wat als voorbeeld:

            Cake A
            ->Spinning Tail to multicolor
            ->Crackling Tail to crackling
            ->Spinning Tail to multicolor
            ->Crackling Tail to crackling
            ->Spinning Tail to multicolor
            ->Crackling Tail to crackling

            Cake B
            ->Raw Whistler
            ->Crackling Mine
            ->Raw Whistler
            ->Crackling Mine
            ->Raw Whistler
            ->Crackling Mine

            Enzovoort.

            Maar goed, dit is persoonlijke smaak

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Freaky Pyro Bekijk bericht
              Heb je toevallig een demo van zo'n 600 shots box zelf afgestoken afgelopen oud en nieuw voor de Snowstorm Marchel? Dan heb ik al een idee hoe hij gaat worden
              Nope.
              Ik ben nu de effecten in schema hem aan het zetten voor de sample.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
                Ik weet niet wat er mogelijk is qua kruitinhoud, maar ik bedoel dat je er niet alleen maar knaleffecten instopt, maar ook geluidseffecten dmv fluiters, crackling tails/mines etc. En dan in elke cake twee verschillende effecten die elkaar opvolgen in salvo's van 10. Ik noem even wat als voorbeeld:

                Cake A
                ->Spinning Tail to multicolor
                ->Crackling Tail to crackling
                ->Spinning Tail to multicolor
                ->Crackling Tail to crackling
                ->Spinning Tail to multicolor
                ->Crackling Tail to crackling

                Cake B
                ->Raw Whistler
                ->Crackling Mine
                ->Raw Whistler
                ->Crackling Mine
                ->Raw Whistler
                ->Crackling Mine

                Enzovoort.

                Maar goed, dit is persoonlijke smaak
                Het word een box met een diversiteit aan effecten.
                Een 600sh salute box heeft geen toegevoegde waarde en is totaal niet geschikt voor de consument.

                Het word dus een box met een veelvoud aan effecten.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                  Het word een box met een diversiteit aan effecten.
                  Een 600sh salute box heeft geen toegevoegde waarde en is totaal niet geschikt voor de consument.

                  Het word dus een box met een veelvoud aan effecten.

                  Gr
                  Evolution Fireworks
                  Nee zo bedoelde ik het niet
                  Stel, je box bestaat uit 6 cakes en elke cake heeft 2 verschillende effecten dan heb je met mijn voorstel dus 12 verschillende effecten in totaal. Maar doet er verder niet toe, want ik zie dat jullie iets anders voor ogen hebben.
                  Laatst aangepast door Jeroom; 12 February 2017, 16:38.

                  Comment


                    #54
                    ik zou alleen overwegen om een 600sh te kopen als er elke keer salvos van 5 tegelijk de lucht in gaan met uiteraard veel variatie.
                    op die manier is de lucht altijd erg vol en onderscheid dit blok zich van de rest

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                      ik zou alleen overwegen om een 600sh te kopen als er elke keer salvos van 5 tegelijk de lucht in gaan met uiteraard veel variatie.
                      op die manier is de lucht altijd erg vol en onderscheid dit blok zich van de rest
                      Deze box zal telkens een uptempo salvo schieten.

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #56
                        Als die een stukje sneller schiet als de snowstorm, word die voor mij erg aantrekkelijk! Laat maar komen die grote bak!
                        Fuochi D'Artificio!

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                          Als die een stukje sneller schiet als de snowstorm, word die voor mij erg aantrekkelijk! Laat maar komen die grote bak!
                          Uiteraard moet deze het hebben van zijn combo's en tempo.

                          Gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #58
                            Erg leuk en uitgebreid verslag, bedankt voor het schrijven! Dit is waarom Evolution Fireworks gewoon dé beste importeur is, de communicatie met ons als freaks/klanten en de geweldige producten natuurlijk die zij op de markt hebben gebracht. Met het vuurwerk uit de 'Pangu fabriek' en de marketingskrachten en ideëen van Evolution Fireworks, maakt het echt de ultieme combinatie! Buiten de vragen die nu zijn beantwoord, neemt Marchel de moeite om het hele jaar onze vragen te beantwoorden. De beste importeursprijs is natuurlijk maar symbolisch, maar het is mij verder een raadsel waarom jullie het niet zijn geworden.

                            Erg fijn dat je de RamBam ook bij jullie in het assortiment gaat nemen! Zo op film is het echt een prachtige cakebox. Ik ben trouwens wel benieuwd waarom jullie voor meerdere shapes gaan kiezen voor de 3 heaven box, als het jullie pareltje moet worden. Ik ben dan benieuwd waar dan de kleinere kalibers dan 30mm voor gaan zijn ( bijvoorbeeld tails, fluiters en soortgelijke effecten zijn te begrijpen ). Jullie hebben wel bewezen dat 25mm ook erg groots kan uitpakken, maar het is alsnog niet zoals jullie 30mm cakes natuurlijk. Voor de 600shots box kan ik het wel begrijpen, prijstechnisch gezien en voor de omvang van de box ( en gewicht natuurlijk ).

                            Verder lekker door gaan zoals jullie bezig zijn!

                            Comment


                              #59
                              Mooi om te lezen dat het verslag zo goed ontvangen wordt, top.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #60
                                Fijn verslag en weer heel wat nieuws al zo vroeg in het jaar. Bedankt mannen. Ik ga voor 30 x 20 denk ik...
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X