Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die van Rubro was beter uitgevoerd
    Nog steeds kan ik van het effect genieten, maar het is niet wat het zou horen te zijn...

    Comment


      Vind hem erg magertjes overkomen. Wellicht oogt die in de straat mooier als je er dichterbij staat. Daarom benieuwd naar de straatfilmpjes van deze

      Comment


        Gisteren op de demo gezien, zal vast ook nog wel deels met vocht te maken hebben maar vond deze cake niet presteren zoals ik verwacht had. Top dat ze hebben geprobeerd het farfalla effect in 30 mm te stoppen maar denk dat toch te lastig is het beoogde effect in zo'n klein kaliber te stoppen. Had er 2 in bestelling staan maar ga kijken of ik deze kan omruilen voor de Golden Sky Twister

        Comment


          Vind het vooral zonde dat ze jaren bezig zijn geweest om dit product goed te krijgen en dit er dan uiteindelijk uitkomt. Neem aan dat ze er zelf ook niet tevreden over zijn. Anders vraag ik me echt af hoe de vorige pogingen gepresteerd hebben.

          Leuk geprobeerd maar helaas

          Comment


            --> Vuurwerkevents.nl <--

            Comment


              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Ik vind het persoonlijk een mooi effect, rustpuntje. Het ene shot wat minder mooi, het ander schot prachtig. Ik zag dat de afstand tot de demo vrij groot was. Ik zeg drogen, en lekker dichtbij in de straat afsteken, champagne erbij, zal mooi worden (Mits het niet waait). Het is niet overweldigend, maar voor de liefhebber. De eerste gaat om 20:00h de lucht in, bij het kindervuurwerk.

                Comment


                  Make Fireworks Great Again!

                  Comment


                    Eeuwig zonde dat deze niet geleverd gaat worden
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      Ik kwam onderstaande foto tegen op instagram. Bunker van orthen.


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ACA65B36-A931-4199-8C29-06C2E4348924.jpg
Vertoningen:1
Grootte:203,5 KB
ID:	1574765

                      Comment


                        Dat betreft onze opgestuurde samples.

                        Gr
                        Marchel
                        Extreme Pyromaniac for life.

                        Comment


                          Dat zijn wel heel veel samples van een prodict voor 1 winkel dan

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                            Dat zijn wel heel veel samples van een prodict voor 1 winkel dan
                            Dat is niet voor 1 winkel maar voor de importeur Evolution Fireworks (Orthen is de thuisbasis van de Importeur EVO). Over het algemeen laat je er per product een aantal komen. Proefschieten, Dealer Avond NL, Dealer Avond Dld, eventueel een filmavond, Burning Airfield, enz. Niet elke Importeur doet dit allemaal en ook niet voor elk artikel maar daar komen wel de aantallen vandaan.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                              Dat is niet voor 1 winkel maar voor de importeur Evolution Fireworks (Orthen is de thuisbasis van de Importeur EVO). Over het algemeen laat je er per product een aantal komen. Proefschieten, Dealer Avond NL, Dealer Avond Dld, eventueel een filmavond, Burning Airfield, enz. Niet elke Importeur doet dit allemaal en ook niet voor elk artikel maar daar komen wel de aantallen vandaan.
                              Maar die avonden zijn allemaal al geweest :P
                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                                Maar die avonden zijn allemaal al geweest :P
                                Ik denk dat het ook een oude foto is.

                                Comment

                                Working...
                                X