Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Moet wel zeggen hoe meer filmpjes ik zie hoe mooier ik hem vind.
    Dat wordt flink inkopen dit jaar verwacht ik voor Evolution.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
      Geen idee.
      Heb verder geen snelle gezien.
      Vonk overslag op de reservelont?
      ..

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door robert_v_dijk87 Bekijk bericht
        Wat ik me afvraag is: waarom ging die van mij nou zo snel....iedereen heb het zelfde tempo behalve ik.haha snap er niks van.4sec ofzo
        Je had een voorproefje voor aankomend oud en nieuw..

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door mania4u Bekijk bericht
          Je had een voorproefje voor aankomend oud en nieuw..
          precies:dit was de TTT (titanium thunder turbo).

          Comment


            #80
            Ik had hier ook de 'snelle' versie! Normale fuse was namelijk doorgelont met roze lont richting de reserve fuse.

            Een volle lucht met dikke tails en harde klappen was het resultaat, prachtig!

            Comment


              #81
              Ziet er top uit zeg!

              Comment


                #82
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2014-06-01 12.11.54.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,6 KB
ID:	1549853

                Zojuist ff een fototje gemaakt!
                www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  #83
                  lekker bakbeestje hoor. als je er daar een aantal van bij elkaar zet dan heb je mooi spektakel zoals in het filmpje van mattenfreak( dacht ik)
                  greetzsz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #84
                    Inderdaad Albert, ii heb dan de mazzel dat ik dicht bij het vuur (werk) zit.
                    Maar bij mij gaan er ook wel een stuk of wat doorheen om mijn showtje te openen
                    Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door blakez Bekijk bericht
                      Ik had hier ook de 'snelle' versie! Normale fuse was namelijk doorgelont met roze lont richting de reserve fuse.

                      Een volle lucht met dikke tails en harde klappen was het resultaat, prachtig!


                      mooi gefilmd ! leuke bak om de buurt mee wakker te schudden

                      Comment


                        #86
                        Kijk mijn hele showtje even, want dat is gewoon lekker en dan zie je vanafongeveer 3.50 een stuk of 4 van deze klasbakken de lucht in gaan. De beste knalcake van Nederland op dit moment. Allemaal in 1080p HD Natuurlijk.




                        het zwarte gat in de show komt door een dronken droppie met een paar pillen in zn mik die boven mn cakes ging hangen terwijl ik ze aan wilde steken. Die hebben we even een plaatsje op het ere terras in de hortensia van de buren gegeven

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dennis010 Bekijk bericht
                          Kijk mijn hele showtje even, want dat is gewoon lekker en dan zie je vanafongeveer 3.50 een stuk of 4 van deze klasbakken de lucht in gaan. De beste knalcake van Nederland op dit moment. Allemaal in 1080p HD Natuurlijk.




                          het zwarte gat in de show komt door een dronken droppie met een paar pillen in zn mik die boven mn cakes ging hangen terwijl ik ze aan wilde steken. Die hebben we even een plaatsje op het ere terras in de hortensia van de buren gegeven
                          HEERLIJK! Wat een geweld op het eind zeg. Denk dat ik deze toch maar moet aanschaffen.
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #88
                            Deze zal ook dit jaar 49.95,- blijven.

                            gr
                            Marchel
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #89
                              zit er verschil in de knal tussen the blue thunder en de titanium thunder?
                              ik had vorig jaar de blue thunder maar die ging echt hard, niet veel onder de salute cake 1.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Over The Edge Bekijk bericht
                                zit er verschil in de knal tussen the blue thunder en de titanium thunder?
                                ik had vorig jaar de blue thunder maar die ging echt hard, niet veel onder de salute cake 1.
                                Dan heb jij waarschijnlijk een uniek exemplaar gehad.
                                Heb er zelf 6 gehad en ze knallen goed maar halden de salute cake1 niet.

                                gr
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X