Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik verwachtte een cake die in +-9 seconden leegschoot. Ook vond ik de knallen niet super. Niet slecht, maar toch niet waarvoor ik hem besteld heb. Volgend jaar dus waarschijnlijk niet meer.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
      Ik verwachtte een cake die in +-9 seconden leegschoot. Ook vond ik de knallen niet super. Niet slecht, maar toch niet waarvoor ik hem besteld heb. Volgend jaar dus waarschijnlijk niet meer.
      Volgende keer alles even goed doorlezen.
      Dan had je geweten dat deze langer dan 9 seconden zou duren.
      Dan had je beide fuses kunnen gebruiken en was het waarschijnlijk wel goed geweest.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
        Volgende keer alles even goed doorlezen.
        Dan had je geweten dat deze langer dan 9 seconden zou duren.
        Dan had je beide fuses kunnen gebruiken en was het waarschijnlijk wel goed geweest.

        Gr
        Evolution Fireworks
        Ja ik beken eerlijk dat ik uit was gegaan van het filmpje op de site en de box zoals ik hem kende van het forum van voorgaande jaar/jaren. Goede les voor volgende keer om forum beter door te lezen 😁

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
          Ik heb de 2015 versie gehad, maar ik vond deze juist goed.
          heb ook meerdere afgestoken, en ze waren allemaal goed
          Zal morgen even checken welke ik dan had. Had begrepen dat in principe zoveel mogelijk 2015 varianten geleverd werden.

          Comment


            Potverjandorie.... Ik had er 6 van in mijn finale. Prima knalcake op zich, niet denderend hard maar het tempo en de waaier maakt het spannend.

            Maar wat deden die blinkers daartussen, wat een afbreuk!!!!

            Comment


              Hmm ik had hem uit 2014 maar vond er niks aan, sloom tempo en zachte knallen.

              Comment


                Ik had deze (2 stuks) als finale voor mijn project, wat was dat een teleurstelling.
                Slappe burst, slap tempo (trager dan op de demo's en productie filmpje)en allemaal blinkers.... die blinkers redde het einde nog enigzins, dat dan weer wel.

                Comment


                  Ik heb inmiddels een filmpje van de daadwerkelijke productie en laat deze zien samen met de sample geschoten in China om te tonen aan onze fabricaten.
                  Duidelijker is volgens mij niet mogelijk.

                  Gr
                  Evolution Fireworks
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    Was de 2015 versie nu beter dan de 2014 versie?? Ben het nu een beetje kwijt namelijk!!

                    Comment


                      Had zelf de 2013 versie twee keer, beide top

                      Comment


                        Vond dit een erge tegenvaller.

                        Laatst aangepast door arviidd; 4 January 2016, 22:06.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Vond dit een erge tegenvallen.

                          Dit is productie 2014.
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            Dit is productie 2014.
                            de waarheid is natuurlijk ook zo dat er tegenwoordig ook erg veel aandacht gaat naar het aantal DB van de knal. 120DB kan.... 122DB is afkeur. Daar zijn al heel veel importeurs mee op hun bek gegaan en natuurlijk kan er een jaar zijn dat je net over de grens zit maar die gasten van de ILT zijn ook natuurlijk niet gek en de importeurs ook niet.

                            je hebt er een heleboel werk aan, de importeur draait op voor de kosten.
                            Het beleid werkt want iedereen let erop dus de tijden van de 120 plus DB knallers is echt verleden tijd aan het worden.
                            naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                            Comment


                              Ik vind dat de regelgeving wat flexibeler moet worden en 'hardere' knalcakes moet toestaan. Want mede dankzij de 'goede' handhaving trekken er toch weer mensen naar het buitenland voor knallen die nog wel acceptabel zijn. Hierdoor schiet de regering zichzelf in de voeten.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                                Ik vind dat de regelgeving wat flexibeler moet worden en 'hardere' knalcakes moet toestaan. Want mede dankzij de 'goede' handhaving trekken er toch weer mensen naar het buitenland voor knallen die nog wel acceptabel zijn. Hierdoor schiet de regering zichzelf in de voeten.
                                ja inderdaad bijvoorbeeld tot 750 gram per cake en pijlen tot 75 gram en grond knallers tot 1 gram flash

                                Comment

                                Working...
                                X