Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkfreak24 Bekijk bericht
    hier nog een filmpje van 2 stuks.
    (3x raw whistler + 2x Ti Thunder + 8x happy thunder Q
    Leuk om te zien dat de politie goed vuurwerk blijkbaar ook kan waarderen. In het licht van de happy thunder Q zie je ze rechtsonder in beeld staan.

    Machtig mooie bak dit. Hoop 'm dit jaar ook te bemachtigen.

    Comment


      Comment


        Blijft een leuke waaierknalcake, alleen door de wind vielen de knallen wat tegen:

        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          Gelukkig geen sterren meer. Beter!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
            Gelukkig geen sterren meer. Beter!
            Zal nog wel een 2013 versie zijn op het filmpje maar heb wel vertrouwen in
            de nieuwe batch 2015.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              @ Marchel

              Ik ben, en vermoedelijk meerderen met mij, toch wel erg benieuwd naar de 2015 batch van deze bak (alsook de rest van de Thunderstorm lijn). De geschoten variant bij Ano líjkt inderdaad die van 2013 te zijn. Wanneer kunnen we de 2015 batch in het land verwachten?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                @ Marchel

                Ik ben, en vermoedelijk meerderen met mij, toch wel erg benieuwd naar de 2015 batch van deze bak (alsook de rest van de Thunderstorm lijn). De geschoten variant bij Ano líjkt inderdaad die van 2013 te zijn. Wanneer kunnen we de 2015 batch in het land verwachten?
                Hallo dabombe.
                Door diverse redenen zijn onze containers net als bij meerdere importeurs later.
                De ETA is 17-12

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  Ben benieuwd! Heb alvast twee van deze bakkies besteld

                  Comment


                    Hier is mijn filmpje van het product, in 10 seconden was die weg.

                    Comment


                      Dat is vast niet de bedoeling mag ik hopen. Anders is ie wel heel rap
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        Heb karton besteld bij Vuurwerk Huizen zeer benieuwd naar hoe die presteert de nieuwe 2015 batch. Hoop oorverdovend goed...

                        Comment


                          Is er snel op de pot te zien welk productiejaar het is of staat dat alleen op het karton?

                          Comment


                            En hoe was de 2015 versie?
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Denk dat ik de 2015 versie had, durf ik niet zeker te zeggen. Maar die was bagger helaas.

                              Rare blink boeketjes met een slappe burst.

                              Comment


                                Ik heb de 2015 versie gehad, maar ik vond deze juist goed.
                                heb ook meerdere afgestoken, en ze waren allemaal goed

                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                                Denk dat ik de 2015 versie had, durf ik niet zeker te zeggen. Maar die was bagger helaas.

                                Rare blink boeketjes met een slappe burst.
                                www.rowyvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X