Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titanium Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oh, ik dacht het aan mij lag, maar de 2013 versie was dus toch wel een stuk beter. Dacht even dat er per ongeluk een Silver Willow met een verkeed etiketje afging Naja kan gebeuren!
    Zeg maar Jeroen!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
      Vind het erg jammer dat Evolution word afgerekend door een fout of fouten van een andere partij.
      Maar ik laat me absoluut niet uit het veld slaan en kom sterker terug.
      Ik weet inmiddels dat ik niet iedereen tevreden kan stellen en dat heb ik dan ook niet meer als drive.
      Mijn doel is nu gewoon goed vuurwerk uit het hogere kwaliteits segme t op de markt zetten en dat gaat op een andere manier dan voorheen.
      Later in het jaar zal duidelijk worden wat ik hiermee bedoel
      Ik heb er geen verstand van, maar is het niet mogelijk de cakes al in China te controleren of hij presteert zoals gevraagd? Dat scheelt vervoers- opslag- import- en controlekosten, oftewel 90% van de gemaakte kosten zodra je besluit deze versie niet naar Nederland te halen.

      Ik had trouwens een 2013 versie en dat was echt genieten.

      Comment


        Dat is 1 van de afspraken die we gaan maken.
        En ook wil ik straks uiterlijk de items half november in stock hebben.

        Gr

        Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
        Ik heb er geen verstand van, maar is het niet mogelijk de cakes al in China te controleren of hij presteert zoals gevraagd? Dat scheelt vervoers- opslag- import- en controlekosten, oftewel 90% van de gemaakte kosten zodra je besluit deze versie niet naar Nederland te halen.

        Ik had trouwens een 2013 versie en dat was echt genieten.
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Mister-e Bekijk bericht
          Snap dat het een grote teleurstelling is, zou er ook van balen. Maar om nou een heel merk erop af te rekenen. Een merk dat nota bene op de markt is gebracht door een liefhebber die voor de jaarwisseling al aan gaf dat niet alle producten zo waren als gevraagd....

          Ik heb in ieder geval genoten van de Evolution items die ik dit jaar had. De titanium Thunder zat daar overigens niet bij...
          50 euro voor 1 cake is een extreem grote investering (ik kon daar 3/4 degelijke cakes voor halen) dat maakt het gelijk de duurste cake die ik nam.
          Katan is toch ook afgerekent op hun 4ever cake, ik respecteer best waar de passie vandaan komt.

          Maar ik wil niet weer het risico nemen en dit was de enigste cake van Evolution die ik echt wou hebben. Ik kom in November wel terug om te zien wat er in dit topic gezegd is.

          Als dit in een show zat was ik afgegaan, gelukkig doe ik alles 1 voor 1.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            Vind het erg jammer dat Evolution word afgerekend door een fout of fouten van een andere partij.
            Laat ik voorop stellen dat wanneer een cake anders is dan je laat zien met de productvideo en dat deze slechter presteert natuurlijk niet het einde van de wereld is. Dit even ter relativering .

            Maar toeleveranciers de schuld geven en zelf buiten schot willen blijven vind ik wel heel makkelijk. Jouw product, jouw label, jouw winkel, jouw verantwoording. De klant zal het een worst wezen hoe jij je toeleveranciers managet. Dan had je het maar moeten regelen voordat je merk eraan verbindt. En vanuit de consument; natuurlijk rekenen ze hier Evolution op af. Dat is immers het merk wat ze in huis hebben gehaald.

            Fouten worden gemaakt, dat gebeurt de besten. Maar je kunt niet verwachten dat het niet negatief op je merk afstraalt. Wiens schuld het werkelijk is, maakt daarbij niets uit.

            Overige Evo producten waren te gek trouwens!

            Comment


              Ik ben het ermee eens dat ik iets meer had verwacht, maar vond hem wel okay. Ik had hem voor 34,95 in Huizen en dat vind ik hem wel waard. Maar de volle 50 euro zou ik er niet voor neer willen leggen, de salutes waren niet zo hard en er zat niet echt een lekker tempo in. Ik heb er vier gehad en allen waren wat twijfelachtig. Ik zal later een filmpje posten. Dit houdt niet in dat ik het product afkeur, ik vind het waaier gedeelte echt geweldig en uniek en alleen daarom zou ik hem weer nemen, als er wat meer tempo in zou zitten en de salutes weer echte salutes worden heb ik hem gewoon weer staan volgend jaar. (Zo zacht waren de salutes bij mij niet, gingen gewoon over de big 19 heen, welke hard knallen). P.s.: als je deze niet goed vindt, ga dan voor de happpy thunder Q. Die is echt geweldig!!!

              Comment


                In tegenstelling tot sommige mensen zijn mij hier prima bevallen.
                Kwamen er thuis achter dat wij de 2013 versie hadden en wat is dit een rammer zeg, heerlijk tempo met super knallen!

                Filmpje komt nog!
                Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

                Comment


                  Zoals gezegd ga ik er alles aan doen om hem op het 2013 niveau te krijgen.
                  Als het goed is heb ik er straks meer de hand zelf op.

                  gr
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                    Zoals gezegd ga ik er alles aan doen om hem op het 2013 niveau te krijgen.
                    Als het goed is heb ik er straks meer de hand zelf op.

                    gr
                    Ach, (bijna) alle importeurs hebben elk jaar wel zo'n akkefietje. En daarnaast hebben waarschijnlijk de meeste mensen (freaks uitgezonderd) het niet eens gemerkt.

                    Ik zou onze Chinese vrienden dit filmpje erbij geven als voorbeeld:



                    Zoiets mag het wel worden van mij... ;-)

                    Comment


                      even los van het product,vind ik het gewoon een compliment waard dat evolution eerlijk antwoord geeft!
                      en DURFT te reageren!
                      meestal zie je dat niet.

                      Comment


                        Ik had hier nog een versie 2013 te pakken! Een gruwelijke bak! Echter kan ik niets zeggen over de 2014 versie!

                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          Complimenten dat een importeur hier zo reageert op haar klanten. Dat bewijst dat je de klant serieus neemt en je best doet om bepaalde foutjes voor de toekomst te voorkomen. Foutjes kunnen nu eenmaal gebeuren ook al is dat voor de klant zwaar ***** en natuurlijk word je daar op afgerekend, want het gaat nu eenmaal om veel geld. Maar het feit dat je reageert vind ik echt top en een voorbeeld voor andere importeurs die expres met 'opgevoerde' samples de boel besodemieteren en vervolgens niks van zich laten horen. Dat vind ik nou echte minachting richting je klanten.

                          Comment


                            Helemaal mee eens, Revolution luisterd naar haar klanten, en doet er alles aan om de kwaliteit te waarborgen.
                            Dat was 2 jaar geleden wel anders met Rubro toen er meerder producten ver beneden pijl presteeren toen was "W" van Rubro hier niet meer te bekennen.

                            Comment


                              Filmpje van 3 stuks tegelijk geloof ik Kan het niet met zekerheid zeggen haha

                              Comment


                                Wat mij opvalt dat ik inmiddels een 4 soorten heb gezien.
                                Dus ik heb een sterk vermoeden dat de nieuwe batch bij verschillende fabrieken in onder gebracht door onder capaciteit.
                                Dat is iets wat ik sowieso niet wil daar je dan altijd verschil krijgt.

                                En ik ben zeer blij dat er hier ook liefhebbers zijn die wel weten dat ik er alles aan doe om alles zo goed mogelijk hier te krijgen.


                                gr
                                Marchel
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X