Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Thunder Q

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit was vorig jaar toch al helder? Geen at once meer. Doodzonde. Dit was altijd mijn final shot.
    2 x 3 stuks was super.

    Dus hoop ik heel erg dat deze weer 'at once' terug komt, met de kleurtjes en chry/knal.

    Comment


      De 2016 versie heb ik speciaal apart laten zetten door de vrienden van Pyrofreakshuizen, gelukkig maar want deze waren all-at-ones en top! Vorig jaar een ander productiejaar en die was gewoon schot per schot.

      Comment


        Ik ga dit meenemen in de evaluatie.
        En zoals vaker, indien er extreme verschillen zijn mag men dit altijd naar mij sturen via ons mailadres.
        Met video/foto materiaal is het makkelijker de discussie aan te gaan met onze leverancier.

        gr
        Marchel
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          Marchel, is deze weer all at once dit jaar?
          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
            Marchel, is deze weer all at once dit jaar?
            Ook benieuwd naar.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              Door alles in 1 keer eruit te rammen komt er een te hoge piek belasting in DB.
              Door deze in een zeer snel tempo te schieten is het goed te realiseren zonder de DB per schot naar beneden te brengen.

              Wij hebben liever een snelle sequentie met hogere DB dan alles in 1 ker en daardoor de burst te moeten verlagen.

              gr
              Marchel
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                Door alles in 1 keer eruit te rammen komt er een te hoge piek belasting in DB.
                Door deze in een zeer snel tempo te schieten is het goed te realiseren zonder de DB per schot naar beneden te brengen.

                Wij hebben liever een snelle sequentie met hogere DB dan alles in 1 ker en daardoor de burst te moeten verlagen.

                gr
                Marchel
                Maar dat 'zeer snelle tempo' is er dit jaar wel? Vorig jaar schoot de mijne schot voor schot..
                Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                  Maar dat 'zeer snelle tempo' is er dit jaar wel? Vorig jaar schoot de mijne schot voor schot..
                  Dat zou idd wel moeten zijn.

                  Gr
                  Marchel
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    En wat is dan zeer snel, in hoeveel seconden schiet die leeg?

                    Comment


                      Happy Thunder Q was ooit mijn eerste cake van Evo die ik samen met de Red Ghost kocht in de freakshop van Orthen, direct verliefd op het merk Evo waardoor ik een aantal jaar veel Evo in de collectie had.

                      Afgelopen jaar kwam ik wat knalcakes tegen van Evo uit de Thunderstorm lijn en heb die toen direct gekocht!
                      Happy Thunder Q blijft mijn favoriet. klein maar krachtig

                      In de video te zien vanaf 00:50


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221230_134720.jpg
Vertoningen:2
Grootte:212,4 KB
ID:	1597686

                      Comment


                        Tijdje niets over gehoord zeg, maar dit blijven topcskes inderdaad, ziet er goed uit!
                        Die Titanium Thunder was mijn favoriet in deze serie.

                        Comment




                          Al jaren genieten met deze "At Once" toppers
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            Mensen ervaring met de 2020 batch, schoot deze weer all at once?

                            Comment


                              ook benieuwd na jammer dat deze net als zobeetje heel die serie eruit is. Evo is evo niet meer jammer.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
                                ook benieuwd na jammer dat deze net als zobeetje heel die serie eruit is. Evo is evo niet meer jammer.
                                Er zijn nog een aantal winkels die deze verkopen

                                Comment

                                Working...
                                X