Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy Thunder Q

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Leuk doosje

    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

    Comment


      #32
      je bent niet goed :P

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
        je bent niet goed :P
        Idd aasamember.
        Hij is beter
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #34
          Superdeluxe finale!! Kom ik aan met 1 stuks...
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #35
            Ik heb ook 1 stuks. Echt afzetterij in de laatste dag verkoop man, volgend jaar ff 'n Happy Hour inzetten.
            Doorgelont met Black Thunder (caf) cake, nadat Teun zei dat 'ie ook leuk is.
            Volgend jaar neem ik ze in de collectie.

            Comment


              #36
              Leuk ding was dat! Lijkt me wat om voor een mooie prijs een karton te nemen. Dit jaar hoogmoedjes voor de finale. volgend jaar deze!!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #37
                Wat een bruut ding is dit! Eerst zeer agressieve crackling mijnen gevolgd door flinke klappen met een mooi titanium boeket. Ik had niet veel referentie materiaal vannacht behalve de White Thunder van Wolff, maar uit herinnering behoort deze toch wel toch een van de hardere.

                De overburen die ook wel wat gewent zijn qua vuurwerk, schrokken van de crackling mijnen, zo heerlijk agressief als deze waren

                Comment


                  #38
                  Deze waren inderdaad gewelddadig en geweldig
                  In het onderstaande filmpje komen ze met 4 tegelijk na de In Shock / Salute cake nr1, een mooie combi.

                  Comment


                    #39
                    @thomaz: Aangezien jij beide achter elkaar hebt geschoten, hoe vond jij deze zich verhouden tot de In Shock? Op film vind ik het vergelijkbaar, maar lijken de klappen van de In Shock doffer.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
                      @thomaz: Aangezien jij beide achter elkaar hebt geschoten, hoe vond jij deze zich verhouden tot de In Shock? Op film vind ik het vergelijkbaar, maar lijken de klappen van de In Shock doffer.
                      De In Shock is inderdaad veel doffer met zijn knallen, maar de Happy Thunder Q is heel veel geweld in een paar secondes

                      Comment


                        #41
                        6x RFC141310 Gate of Heaven 4 + 2x EVO-TS-02 Happy Thunder Q. Was lekker fakkelen! Allebei toppers De cakes zitten op het eind (bij dat auto alarm )

                        ..

                        Comment


                          #42
                          Blue thunder & Happy thunder Q : Evolution Fireworks : Vuurwerk oudjaarsdag 2013 - 2014 [HD]

                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            #43
                            Ook een geweldige cake, ik had hem op een project zitten en veel mensen schrokken van het geweld dat hier van af kwam.

                            Filmpjes volgen nog, maar deze is zeker een van de hardere cakes!
                            Freak 4 Life

                            Comment


                              #44
                              Toppertje, ben blij dat ik hem nog net op tijd had besteld:

                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #45
                                Het doet me deugd om de reacties erna steeds te horen.
                                blijft geweldig
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X