Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ook mijn filmpje van de demo van Kuiper Koekange.



    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
      Nope die worden bij jou bezorgd....
      Nou, dat hoeft niet hoor!
      Leuk idee, lief van je, maar ik kies toch maar voor een andere knallert...


      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
      Als jij voor mij de 9,800 euri betaald voor het verschepen stuur ik ze terug

      Gr
      Evolution Fireworks

      Nee, doe dat dan maar niet, want dan hou ik nog maar 200 euri's over om aan vuurwerk te besteden en dat past niet in mijn plannetje.


      Ik zal de essentie van mijn vraag wat duidelijker maken: wie worden de gelukkige nieuwe eigenaars van dit product, dat kennelijk niet aan de eisen voldoet?
      Voor de duidelijkheid: ik heb er geen mening over, heb 'm niet gezien, maar reageer puur op wat er geschreven wordt.
      Is er een analogie met de Wall of Silver / Wall of Gold van twee jaar geleden?
      Daar heb ik namelijk voor een gereduceerde prijs nog enorm van genoten....

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
        Nou, dat hoeft niet hoor!
        Leuk idee, lief van je, maar ik kies toch maar voor een andere knallert...





        Nee, doe dat dan maar niet, want dan hou ik nog maar 200 euri's over om aan vuurwerk te besteden en dat past niet in mijn plannetje.


        Ik zal de essentie van mijn vraag wat duidelijker maken: wie worden de gelukkige nieuwe eigenaars van dit product, dat kennelijk niet aan de eisen voldoet?
        Voor de duidelijkheid: ik heb er geen mening over, heb 'm niet gezien, maar reageer puur op wat er geschreven wordt.
        Is er een analogie met de Wall of Silver / Wall of Gold van twee jaar geleden?
        Daar heb ik namelijk voor een gereduceerde prijs nog enorm van genoten....
        Beste Cass de meeste winkels zullen de nieuwe gaan verkopen mits bij de winkel anders is aangegeven.
        Geen zorgen want bijna alle oude pruducten zijn naar het buiteland vertrokken.
        Enkel de toppers zoals rainbow twinkler en Red furry in blue zijn op hollandse bodem gebleven.
        Wij hebben hoge verwachtingen van de nieuwe producten.
        Zodra deze binnen zijn gaan we deze testen en uiteraard meteen uitleveren.
        Ook de nieuw blue thunder!!

        Comment


          #94
          Bij mijn bestelling gevraagd om de 2015 versie, heel benieuwd hoe deze topper 2x tegelijk presteert!

          Comment


            #95
            Prachtig label heeft deze cake, de hele lijn trouwens. Ook lekker compact, had hem namelijk groter verwacht. Vond hem helaas een beetje tegenvallen, de mines waren goed maar ipv een ti-salute was het een zilveren peony. Knal was ook niet echt hard, sommige siercakes kwamen erboven uit. Tempo was op zich prima, maar mocht wel een tikkeltje sneller.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door Nondu1 Bekijk bericht
              Prachtig label heeft deze cake, de hele lijn trouwens. Ook lekker compact, had hem namelijk groter verwacht. Vond hem helaas een beetje tegenvallen, de mines waren goed maar ipv een ti-salute was het een zilveren peony. Knal was ook niet echt hard, sommige siercakes kwamen erboven uit. Tempo was op zich prima, maar mocht wel een tikkeltje sneller.
              Dit probleem schijnt bij alle cakes in deze serie te zijn.
              Nemen dit mee in het gesprek deze maand.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #97
                ik had inderdaad ook zilveren sterren / blinkers (kan het niet helemaal goed herinneren) Deed afbreuk aan het de gouden mine. Verder een prima cake met mooie opbouw van tempo. Knal was goed, maar niet wauw-goed.

                Comment


                  #98
                  Mijn straatfilmpje van de 2015 versie!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #99

                    Comment


                      Een karton hiervan als finale weggeschoten, 2015 versie. Het is dat er 6 cakes staan te loeien, maar alleen zou ik 'm nooit geschoten hebben. Knal is niet gek, maar zeker niet 'knalcake' waardig. Die blinkers kon ik dan nog wel waarderen, maar mogen er anderzijds volgende jaargang wel weer uit, want heel veel voegt het niet toe.

                      Verder een handjevol bombettes die op ooghoogte knalde, dan sta je dus sterren te happen. Niet echt bevorderlijk voor omstanders zeg maar. Nogmaals, het is dat er een karton stond te loeien (beetje het idee van Hoogmoed: kwantiteit gaat voor kwaliteit) maar ik denk niet dat ik 'm nogmaals op de gok zal kopen. Of het moet dit jaar ineens een zuivere TI salute met goede knal en volle(re) mine worden (mag ook met een sterretje of twee ). Goede poging mannen van Evo, maar dit was 'm net niet. Keep up the good work though. We blijven jullie vogen!

                      Comment


                        Mooie mines, maar vond de knal tegenvallen.
                        Deze komt niet meer in mijn collectie. Dit jaar de Titanium Thunder proberen.
                        No Pyro no Party

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                          Een karton hiervan als finale weggeschoten, 2015 versie. Het is dat er 6 cakes staan te loeien, maar alleen zou ik 'm nooit geschoten hebben. Knal is niet gek, maar zeker niet 'knalcake' waardig. Die blinkers kon ik dan nog wel waarderen, maar mogen er anderzijds volgende jaargang wel weer uit, want heel veel voegt het niet toe.

                          Verder een handjevol bombettes die op ooghoogte knalde, dan sta je dus sterren te happen. Niet echt bevorderlijk voor omstanders zeg maar. Nogmaals, het is dat er een karton stond te loeien (beetje het idee van Hoogmoed: kwantiteit gaat voor kwaliteit) maar ik denk niet dat ik 'm nogmaals op de gok zal kopen. Of het moet dit jaar ineens een zuivere TI salute met goede knal en volle(re) mine worden (mag ook met een sterretje of twee ). Goede poging mannen van Evo, maar dit was 'm net niet. Keep up the good work though. We blijven jullie vogen!

                          Helemaal mee eens. Hij was leuk, maar had er meer van verwacht. Komt er niet meer in dit jaar.

                          Comment


                            Hier nog een filmpje van de oudere batch. Mijn nichtje vond hem niet hard, maar ik wel



                            Stond weer op mijn verlanglijstje voor dit jaar, maar als ik die nieuwe versie zo zie haal ik hem weer van mijn verlanglijstje af.

                            Comment


                              Lekker filmpje Savendro, blijft een gave cake zo op film.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Savendro Bekijk bericht
                                Hier nog een filmpje van de oudere batch. Mijn nichtje vond hem niet hard, maar ik wel



                                Stond weer op mijn verlanglijstje voor dit jaar, maar als ik die nieuwe versie zo zie haal ik hem weer van mijn verlanglijstje af.
                                Jij hebt als ik moet gokken als nieuwe versie de 2015 batch voor ogen.
                                Deze was met blinkertjes erin.

                                De productie van 2016 hebben we vanavond op onze Facebook geplaatst.
                                En die is weer zoals vanouds

                                gr
                                Evolution Fireworks
                                Extreme Pyromaniac for life.

                                Comment

                                Working...
                                X