Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glittering Dahlia [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Glittering Dahlia [Uitloop 2017]

    Artikelnummer: SD-03
    Artikelnaam: Glittering Dahlia
    Bruto Gewicht: 4000 gram
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: Red tail to red,blue dahlia with white glitter / green tail purple,green dahlia with white glitter / blue tail peach red lemon dahlia with white glitter.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Afmetingen: 18 x 18 x 15cm (b x l x h)
    Kartoninhoud: 8/1
    Richtprijs: € 39,95 (2016)

    O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl



    Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 22 November 2019, 12:33.

    #2
    Erg mooi!

    Comment


      #3
      die is zeker erg mooi.

      Comment


        #4
        Dit is inderdaad een hele mooie bak! Kleine korting eroverheen en hij is voor mij een must-have!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Wat een heldere kleuren. Met een korting erover is de prijs ook zeer goed te doen.
          Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

          Comment


            #6
            En wederom een filmpje vanuit ons.

            Comment


              #7
              Mooie cake zeg. Heerlijk tempo, mooie grote volle uitwerkingen en mooie kleuren.
              Als alles zoals op de filmpjes gaat presteren de 31ste, dan gaat EVO hele goede zaken doen!
              Groeten...:)

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
                Mooie cake zeg. Heerlijk tempo, mooie grote volle uitwerkingen en mooie kleuren.
                Als alles zoals op de filmpjes gaat presteren de 31ste, dan gaat EVO hele goede zaken doen!
                Misschien moeten wij even snel zaken doen met EVO en dit pareltje op de lijst zetten voor de show?
                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                  Misschien moeten wij even snel zaken doen met EVO en dit pareltje op de lijst zetten voor de show?
                  Zo gezegd zo gedaan
                  Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                  Comment


                    #10
                    kwam er gister achter dat deze er ook is, over het hoofd gezien blijkbaar
                    Wel even een vraagje: Is dit een 1,2'' cake? kruit inhoud en shot verhouding lijkt het er wel op, maar ik vraag het toch efe want uit de film kan ik het niet opmaken.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                      kwam er gister achter dat deze er ook is, over het hoofd gezien blijkbaar
                      Wel even een vraagje: Is dit een 1,2'' cake? kruit inhoud en shot verhouding lijkt het er wel op, maar ik vraag het toch efe want uit de film kan ik het niet opmaken.
                      Het betreft hier een 25mm cake.

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Hierbij mijn straatfilm van de Glittering Dahlia. Vond hem top, mooie heldere blinker boeketten. Kleuren komen helaas niet helemaal uit de verf op het filmpje.

                        Work is the curse of the drinking class

                        Comment


                          #13
                          Dit product hebben wij vooraan geschoten in een gezamelijke show. Sprong helaas niet boven andere producten uit. Heeft me niet kunnen bekoren.
                          Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                            Dit product hebben wij vooraan geschoten in een gezamelijke show. Sprong helaas niet boven andere producten uit. Heeft me niet kunnen bekoren.
                            mij ook niet. Vond de uitwerkingen te klein, zeker gezien de prijs.
                            Groeten...:)

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                              Hierbij mijn straatfilm van de Glittering Dahlia. Vond hem top, mooie heldere blinker boeketten. Kleuren komen helaas niet helemaal uit de verf op het filmpje.

                              Als ik de vergelijking met andere cakes mag maken zoals de Massive, Hong Kong, Red Heat en dergelijke, dan vind ik dat de blinkers een beetje ontbreken. Mag wat dat betreft wel wat voller. Puur op basis van het filmpje.

                              Comment

                              Working...
                              X