Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
    Wat een burst! Ik hoop dat deze ook op de demo van Kuiper Koekange word geschoten. Ben hier toch zeer benieuwd naar.. Maar waarom ontbrak hier de cake met dat aparte effect wat ik iets minder vind? Ben ook wel benieuwd hoe dat in het echt overkomt.
    Deze is zoals een aantal posts hiervoor gemeld helaas blijven staan.

    mvg
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

    Comment


      #92
      Heerlijk! Wat een mooie effecten. Totaal niet storend dat er begonnen word met prachtige tails. Een mooie opbouw naar de rest. Burst lijkt dik in orde te zijn. Blij dat deze besteld is!

      Comment


        #93
        Prachtige box. Lekker tempo om van te genieten en keiharde burst en mooie effecten. Op de Demo van ANO in nov was dat gewoon productie? En weet iemand wanneer deze nog is geschoten gaat worden? Behalve dan na 31 dec in je straat :P

        Comment


          #94
          toch maar proberen de cruel traction om te ruilen voor deze ...prachtige box met speciale effecten !!!

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door getreal Bekijk bericht
            toch maar proberen de cruel traction om te ruilen voor deze ...prachtige box met speciale effecten !!!
            Of je neemt ze gewoon allebei, heb ik ook

            Comment


              #96
              Kwa boxen alleen nog maar Evulution voor mij dit jaar. De CT is niet slecht maar na 2 jaar gehad te hebben en het prachtige aanbod aan boxen van Evolution stap ik graag over. Ook de Winternight mag niet ontbreken vind ik, waarschijnlijk wel de box waar ik mee ga beginnen om 0.15 ongeveer.

              Comment


                #97
                afgelopen jaren was dat totaal geen probleem geweest, maar "helaas" heb ik dit jaar echt een budget plafon waar ik me aan wil houden en het budget is ook echt op

                Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
                Of je neemt ze gewoon allebei, heb ik ook

                Comment


                  #98
                  was de laatste film nou productie of moet de productie nog binnenkomen ?

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door getreal Bekijk bericht
                    was de laatste film nou productie of moet de productie nog binnenkomen ?
                    Op de demo van Ano betroffen hat den sample.
                    Echter hebben weal productie uitgeleverd.

                    Gr
                    Evolution Fireworks
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      Ik heb vertrouwen in EVO, de productie zal niet veel anders zijn. In tegenstelling tot andere merken....
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        Waar zou deze nog op een demo geschoten kunnen worden?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Screaming Girl Bekijk bericht
                          Waar zou deze nog op een demo geschoten kunnen worden?
                          Lig net in bed om te gaan pitten.
                          Zal vandaag als ik terug ben uit Duitsland kijken of ik deze vraag kan beantwoorden.

                          Gr
                          Marchel
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                            Lig net in bed om te gaan pitten.
                            Zal vandaag als ik terug ben uit Duitsland kijken of ik deze vraag kan beantwoorden.

                            Gr
                            Marchel
                            en er al achter?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                              en er al achter?
                              Hij ligt vast nog te slapen

                              Comment


                                Deze gekregen in plaats van de red maroon geen slechte deal op zich
                                ☞M~PYRO☞

                                Comment

                                Working...
                                X