Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    Had het zelf niet echt gemerkt dat hij niet volledig af ging... En alsnog was ik enthousiast. Dus dat zegt wat Prachtige box met geweldige kleuren.

    Ook de uitstraling van de box vind ik net als de Snowstorm tot de beste van Nederland behoren. Prachtige labels die er echt uitspringen in de showroom.
    Had hetzelfde, prima cakebox en heb er niets in gemist. Mooi dat er nog wat extra in de box zit, hij komt in ieder geval verder vrij goed overeen met de eerste productfilm van Evolution.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
      Dit hadden ook wij gezien,echter is dit bij onze demo in Duitsland wel goed gegaan.
      Ik ga er dan ook vanuit dat deze te kort op elkaar is door gelont geweest of een doorslag had.

      gr
      Marchel
      Dat kan het ook verklaren

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
        Ik wil deze echt graag live zien. Op de een of andere manier bevalt me die brocade fish op film niet echt maar dit kan live wel mooi zijn. Voor de rest vind ik hem prachtig.
        Na het zien van dit effect in de Serenity box ben ik toch van mening dat het wel erg fraai is. Op Film lijkt het een mislukt effect maar als je het live meemaakt is het juist wel bijzonder en word het effect mooi gevuld.
        Conclusie; toch nog besteld
        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

        Comment


          #79
          Schitterende box, geweldige effecten (ook al bleef er 1 cake staan)! Deze staat dit jaar in mijn straat!

          https://youtube.com/@Pyroblom

          Comment


            #80
            Poeh, wat een box zeg, echt heel erg gaaf! Ben benieuwd naar je straat film!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
              Schitterende box, geweldige effecten (ook al bleef er 1 cake staan)! Deze staat dit jaar in mijn straat!
              Vind het altijd mooi hoe je zo enthousiast bent op je filmpjes over het vuurwerk, daarnaast is het ook een hele mooi box.

              Comment


                #82
                Ja dat enthousiasme krijg je er gratis bij, ik blijf het schitterend vinden om te zien en bijzonder hoe we er elk jaar weer bijzondere producten bij krijgen!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #83
                  1 van die tails ging erg hoog, een box met die tails in meerdere shapes zou helemaal mooi zijn
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                    Schitterende box, geweldige effecten (ook al bleef er 1 cake staan)! Deze staat dit jaar in mijn straat!

                    twijfel twijfel twijfel... wel hele dikke 1,2inch box om nog toe te voegen..


                    of 1 met meer power..

                    Comment


                      #85
                      Werkelijk waar; prachtig! Wat een prachtige effecten, fantastisch uitgewerkt, harde burst, mooie kleuren, waanzinnige tails, mooie opbouw... Deze box heeft alles!

                      Comment


                        #86
                        Blij dat ik deze in mijn assortiment Heb, ben echt benieuwd hoe die het in de straat doet.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          1 van die tails ging erg hoog, een box met die tails in meerdere shapes zou helemaal mooi zijn
                          Volkomen mee eens! Meerdere shapes, afwisselend tempo, at once rows, step. Maak er maar een 2 kilo compound van! Nu begrijp ik ook dat een gemiddelde consument dit waarschijnlijk helemaal niet aantrekt.
                          alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                          Comment


                            #88
                            Nog een hele mooie box

                            Comment


                              #89
                              Voor de twijfelaars, hierbij mijn filmpje van deze prachtige cakebox.
                              Geweldig uitgevoerde tails, zeer indrukwekkend.


                              Comment


                                #90
                                Wat een burst! Ik hoop dat deze ook op de demo van Kuiper Koekange word geschoten. Ben hier toch zeer benieuwd naar.. Maar waarom ontbrak hier de cake met dat aparte effect wat ik iets minder vind? Ben ook wel benieuwd hoe dat in het echt overkomt.

                                Comment

                                Working...
                                X