Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja lijkt toch echt dat de 2018 batch minder is, ik zou hem laten staan als ik de 2018 zou krijgen.

    Het hele dikke van de 2017 batch lijkt ervan af, ook al is die 1e cake nog steeds top.
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
      Ja lijkt toch echt dat de 2018 batch minder is, ik zou hem laten staan als ik de 2018 zou krijgen.

      Het hele dikke van de 2017 batch lijkt ervan af, ook al is die 1e cake nog steeds top.
      Helemaal mee eens. De 2017-versie (o.a. op die film van jou) bouwt echt op. Dat is stuiteren geblazen. De versie van dit jaar kakt in na de 1e cake. De sneeuwwolkjes zijn een stuk minder en ik zie die zwermende dingen helemaal niet meer terug.
      Well, that depends...

      Comment


        Vind hem ook knap tegen vallen!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
          Ik verbaasde mijzelf ook na het zien van deze box, ik vond hem zelfs tegenvallen na het lezen van al de lovende reacties hier. De Limited Editions en Dragon Box presteerden veel beter in mijn ogen, constanter in kwaliteit.
          Ter aanvulling: mijn mening blijft staan nadat ik hem gisteren wederom heb gezien, dit is niet de box voor mij.

          Comment


            Wauw.. jammer! 2018 versie valt echt tegen in mijn ogen en gaat ook direct van de lijst af voor volgend jaar (aangezien ik dit jaar over sla)

            Heb de 2017 versie gehad en dat was echt 1 van de toppers vond ik, daarom ook op de lijst gezet voor in de avond om er optimaal van te kunnen genieten, maar helaas... Benieuwd naar de straat filmpjes, hopend dat het nog goed uitpakt.

            Comment


              Ik heb hem dit weekend 2 keer gezien, in Den Bosch vond ik hem tegenvallen. in Aalsmeer vond ik hem veel beter. het is een leuke box maar heeft voor mij niet het wauw factor wat het broertje de Snowstorm wel heeft al is die eentonig

              Comment




                Filmpje van vrijdagavond bij Kuiper, heerlijke box! Blij dat ik deze besteld heb!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  Die box heeft ook weer ‘zwemmende sterren’, en is verder ook gelijk goed idd. Toch een andere versie in omloop dus. En bij weinig wind zijn zulke boxen natuurlijk altijd mooier!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                    Die box heeft ook weer ‘zwemmende sterren’, en is verder ook gelijk goed idd. Toch een andere versie in omloop dus. En bij weinig wind zijn zulke boxen natuurlijk altijd mooier!
                    Dit zal gewoon de 2017 versie wel wezen denk ik..

                    Comment


                      Dat denk ik ook. Heb er 1 besteld bij Vechtweelde als op is op voor 67,50 Dus ga er gemakshalve even van uit dat dit nog van 2017 is. Correct me if i'm wrong.
                      Laatst aangepast door Happiness; 19 December 2018, 07:31.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Mijn verkooppunt kon niks garanderen, ook al heb ik 6 maand geleden al besteld...
                        Ik hoop dus stiekem dat er nog wat betere 2018-batch filmpjes opduiken, anders weet ik het zo net nog niet wat ik doe met deze bestelling. 100 euro voor een matige box, meh.

                        Comment


                          Ach het is nog vroeg het nieuwe spul mort allemaal ff drogen de laatste ophaaldagen ff droog en lief behandelen en moet je kijken straks de 31-ste heb je een superbak in de straat geen paniek mensen... haha elk jaar weer hetzelfde!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                            Ach het is nog vroeg het nieuwe spul mort allemaal ff drogen de laatste ophaaldagen ff droog en lief behandelen en moet je kijken straks de 31-ste heb je een superbak in de straat geen paniek mensen... haha elk jaar weer hetzelfde!!
                            Inderdaad, ik merk ook dat boxen of cakes die een jaartje drogen veel beter presteren (burst, uitwerking, duur) dan nieuw geleverde. Daarmee is ook de kans op een echte plopper erg klein na een jaar drogen

                            Comment


                              Allemaal leuk en aardig, maar ik koop geen box om 'em een jaar te laten liggen natuurlijk..
                              Ik hoop dat ie komende week nog ergens op een demo voorbij komt, kunnen we zien of het een incident was of structureel.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                                Allemaal leuk en aardig, maar ik koop geen box om 'em een jaar te laten liggen natuurlijk..
                                Ik hoop dat ie komende week nog ergens op een demo voorbij komt, kunnen we zien of het een incident was of structureel.
                                je zou natuurlijk altijd kunnen informeten bij een dealer of die toevallig nog een paar mooie boxen heb liggen van vorig jaar. Dan hebben ze al lekker ligge drogen in de bunker! Ik snap dat het niet altijd kan en altijd wenselijk is bij sommige batches maar het is een idee!
                                365 days a year pyromaniac

                                Comment

                                Working...
                                X