Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
    Kijkt iedereen soms langs deze box heen?

    Deed ik zelf stiekem ook... tijdje terug zag ik deze op yt voorbij komen en direct een paar stuks besteld.
    Ik heb hetzelfde gedaan.. Omdat deze minder aandacht krijgt dan de rest. Maar deze wil ik dit jaar zeker weten hebben. Mooi rustig tempo om een aantal producten omheen te schieten in de show.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #92
      Haha hij was bij mij vorig jaar ook niet opgevallen. Dit jaar wel dus ergens in januari al besteld ;)
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #93
        Ik heb m ook besteld indd. Erg benieuwd

        Comment


          #94
          Demo Fuego Aalsmeer, 16-12-2017

          Comment


            #95
            Nou, die kun je wel aan de klant verkopen als langdurig genieten van goeie effecten. Echt Hollands waar voor je geld. Even rustig je buren gelukkig nieuwjaar wensen enzo

            Comment


              #96
              Langdurige kwaliteitsbox. Wel vind ik hem wat hoog schieten. Ga er wel van genieten met 2 stuks iig. Gisteren ook gefilmd in Aalsmeer op 40meter.

              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                #97
                Dit is gewoon een cakebox die je graag aan iedere klant wilt verkopen, liever dan iets anders. Niet omdat i veel kost of omdat je omzet wil draaien, maar gewoon omdat je weet dan de consument met zeer goed vuurwerk naar huis gaat en hier ontzettend tevreden mee zal zijn.

                Veel diversiteit, super kwaliteit, mooie effecten, op de juiste momenten crackling er in, voor de doorsnee consument EN liefhebber/freak een prima tempo... De "The Golden Age" maakt het gewoon waar.

                Gegarandeerd dat men volgend jaar iets "hetzelfde" wil of zelfs een boxje meer.

                Hier is niks overdreven mee gezegd! Hier steek ik deze af na de Euphoria van Evo.

                Comment


                  #98
                  De kwaliteit welke in deze box huist is subliem, ik zou hem persoonlijk echter niet pakken maar dat komt puur door het tempo...maar verder is dit natuurlijk een topbox!!

                  Comment


                    #99
                    Dit jaar voor het eerst veel producten van evolution besteld waaronder dit exemplaar. 12:00 beginnen met deze en daarna het tempo geleidelijk opvoeren. Ben erg benieuwd hoe deze box presteert. Wat ik tot nu toe heb gezien, bij verschillende demo's, is dat de cakes van evolution er qua kwaliteit bovenuit steken.

                    Comment


                      Zo blij dat ik deze er bij heb. Van de zomer voor 110 euro kunnen scoren. Echt geen geld natuurlijk. Deze ga ik in combinatie met fairytail en brasilian box schieten. Volgens mij vult dat elkaar heel mooi aan in een rustig project met mooie effecten.

                      Comment


                        Ik heb hem midden in de show gezet. Even een rustpuntje na wat beuken. Daarna even genieten van deze bak en dan weer beuken. Ben benieuwd!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Prachtig die Chry Crackling boeketten met dat diepe blauw, perfect te zien op het filmpje van X-treme. Kan je daar geen losse cake van maken? 25 shots met dat effect ( te zien op 1.14 ) lijk me echt een super cake! Of nog liever in Fan shape met 35 shots en dan 7 x 5 shots schieten.

                          Comment


                            Lijkt wel of deze een meter of 10 hoger schiet dan voorheen?
                            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                              Lijkt wel of deze een meter of 10 hoger schiet dan voorheen?
                              Nieuwe productie is nog niet uitgeleverd geweest.
                              Dus ik denk dat het zi lijkt.

                              gr
                              Evolution Fireworks
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Op de valreep ook nog besteld, hoorde dat ie ook uitverkocht was!

                                Comment

                                Working...
                                X