Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
    Vaste box in onze collectie, lekker lang genieten.

    hoe heb jij die overgang van 4 naar 5 doorgelont en dan bedoel ik dat gedeelte aan de zijkant

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
      hoe heb jij die overgang van 4 naar 5 doorgelont en dan bedoel ik dat gedeelte aan de zijkant
      Gewoon een stukje snellont langs de cakes, kom je bij wel meer boxen tegen. Handig is anders maar zorg er altijd voor dat ik snellont op voorraad heb liggen.

      Comment


        Als ik deze nu zo zie vraag ik me af waarom ik deze niet mijn stem heb gegeven voor box van het jaar. In het begin loopt een crackling-cake van een buurman mee, maar vanaf het moment dat deze solo verder gaat zie je wat een geweldige box dit is. Perfect tempo, megaboeketten, goud, goud en nog eens goud!

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_182917.jpg
Vertoningen:2
Grootte:140,1 KB
ID:	1571541

        Laatst aangepast door fompert; 6 January 2019, 14:04. Reden: Foto erbij
        Well, that depends...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
          Als ik deze nu zo zie vraag ik me af waarom ik deze niet mijn stem heb gegeven voor box van het jaar. In het begin loopt een crackling-cake van een buurman mee, maar vanaf het moment dat deze solo verder gaat zie je wat een geweldige box dit is. Perfect tempo, megaboeketten, goud, goud en nog eens goud!

          ik zie dat jou cakes anders zijn dan die van mij , die van mij zien niet door te lonten zoals die van jou

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
            ik zie dat jou cakes anders zijn dan die van mij , die van mij zien niet door te lonten zoals die van jou
            Waarschijnlijk een ander jaartal? Die van mij was productie 2016. Ik zie dat de lonten inderdaad anders zijn gepositioneerd dan op de eerdere foto's is te zien.
            Well, that depends...

            Comment


              Vorig jaar al getwijfeld om deze te halen het is toch wel een deuk in het budget maar ik lees alleen maar geweldige berichten over deze box dat ik toch me best ga doen deze neer te zetten. En als ik het zo bekijk zijn 8 cakes voor rond de 125euro in de freakacties natuurlijk bizar goed geprijsd. Ja een bewezen product die elk jaar goed presteert een must have dus.

              Comment


                Pareltje hoor! Vooral het rustige gecombineerd met de grote effecten maakt dat deze box echt genieten is. Mijn filmpje was helaas beetje wazig af en toe, gelukkig had nog iemand anders hem gefilmd

                www.youtube.com/channel/UC0651L-qJ1np9CkfwloveRw

                Comment


                  Prachtige box! Filmpjes spreken voor zich. Echter had hij wel iets sneller gemogen... Hierdoor krijgt hij denk helemaal het ''wauw'' effect.

                  Hierbij mijn straat filmpje:
                  Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                  Comment




                    Echt een heerlijke box voor een rustig moment. Wat een grote sierlijke effecten komen hier uit
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


                      Echt een heerlijke box voor een rustig moment. Wat een grote sierlijke effecten komen hier uit



                      Naar aanleiding van jouw filmpje bolle-040 deze net besteld prachtig product!!

                      Comment


                        Omlabeling had ik vorig jaar bij Orthen, echt een geweldige box is dit!

                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          Exclusive Selection box 6 is dat dan ook een omlabeling van de golden age?
                          VEILIGHEID EERST

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
                            Exclusive Selection box 6 is dat dan ook een omlabeling van de golden age?
                            Correct, dat is dus exact deze box!
                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              Komt erg mooi over op deze film! Dit word mijn goudbox volgend jaar.

                              Comment


                                Top box! vorig jaar gehad, dit jaar weer, heerlijk om voor de 00:00 chaos af te steken. Een prima doorlontbak

                                Comment

                                Working...
                                X