Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Golden Age [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    och jee kerel. respect dat je het filmpje alsnog post, ook al gaan er essentiële dingen verkeerd. een teken dat we altijd scherp moeten zijn en respectvol met onze hobby om moeten gaan

    Comment


      Wat een bende. Goed dat er geen publiek dichtbij stond. En half over de cakes heen gebogen nog een keer aansteken natuurlijk niet zo slim. Wel een spektakel.

      Comment


        Spektakel is het zeker, maar gelukkig dat niemand in de buurt stond. Dit wil je het liefste niet zien gebeuren natuurlijk. Je hebt meteen ook weer een wijze les geleerd om niet met je kop boven een cake te staan als je die afsteekt

        Comment


          Boven de box hangen en het snel lont aansteken? Ik zou een andere hobby zoeken als ik jou was

          Comment


            Wat ging er eigenlijk mis in het filmpje? Was het een productie fout bijv?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
              Wat ging er eigenlijk mis in het filmpje? Was het een productie fout bijv?
              Lijkt wel of de stijglading compleet ontbreekt?

              Comment


                Gelukkig geen ongelukken gebeurd!
                Wat zonde van deze prachtige bak.

                Comment


                  Vanaf 2:37 kun je duidelijk zien dat de laatste bombette van cake 1 in de cake knalde, die heeft een gat in cake 2 geslagen, vandaar zoveel laagknallers. Maargoed, neemt niet weg dat het 2e een domme actie was. Zelfde persoon stak ook zijn transbomber op wel heel eigenaardige manier aan. (Filmpje staat eronder)



                  Comment


                    Hield mn hart al vast. Was overduidelijk snellont
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Vanaf 2:37 kun je duidelijk zien dat de laatste bombette van cake 1 in de cake knalde, die heeft een gat in cake 2 geslagen, vandaar zoveel laagknallers. Maargoed, neemt niet weg dat het 2e een domme actie was. Zelfde persoon stak ook zijn transbomber op wel heel eigenaardige manier aan. (Filmpje staat eronder)

                      Ben ik niet helemaal met je eens. De tubes zijn allemaal nog heel. Sommige staan rechtop en wat er uit komt gaat niet echt heel hoog. Lijkt me eerder een blauwe maandag cake die er tussen zit.
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        Wat bezielt je om op die manier én met snellont de boel nog een keer aan te steken? Had dan op z'n minst het laatste reservelont gepakt. En dat aansteken van die transbomber is gewoon pure luiheid.

                        Comment


                          Volgens mij spoort die persoon gewoon niet.

                          Comment


                            Mijn theorie:

                            De tubes van de cakes waren al een beetje ingedeukt door opslag/vervoer etc. Daarna doorverbonden en ducttape om de box gedaan. De ducttape knelt nu de al ingedeukte tubes af waardoor de bombette niet meer door de tube past en blijft steken in de cake.

                            Waarom ik dit denk? Omdat ik een zelfde soort project verkeerd heb zien gaan. En ook daar had ik waarschijnlijk ingedeukte cakes met ducttape aan elkaar gebonden.

                            Comment


                              Zo dan! Als zoiets in de straat bij mij gebeurd dan hebben we een serieus probleem!
                              Zal dit een enkele foute cake zijn of kan zoiets vaker gebeuren? Ook al zou je wel voorzichtig zijn ( en niet zoals op t filmpje) zoiets verpest je o en n van de hele straat aardig

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
                                Mijn theorie:

                                De tubes van de cakes waren al een beetje ingedeukt door opslag/vervoer etc. Daarna doorverbonden en ducttape om de box gedaan. De ducttape knelt nu de al ingedeukte tubes af waardoor de bombette niet meer door de tube past en blijft steken in de cake.

                                Waarom ik dit denk? Omdat ik een zelfde soort project verkeerd heb zien gaan. En ook daar had ik waarschijnlijk ingedeukte cakes met ducttape aan elkaar gebonden.
                                Snap je punt, maar de tubes in het midden falen net zo hard
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X