Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Onze klanten hebben de mogelijkheid dit item eenmalig te reserveren in gewenste aantallen.
    Erna maken wij een bepaalde schatting qua geschatte verkoop.
    En dan word dit item eenmalig besteld en dit jaar niet meer nabesteld.

    Gr
    Evolution Fireworks
    Mooi maar is deze box ook verkrijgbaar bij Wagenvoort?

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door X-treme&bonfire Bekijk bericht
      Mooi maar is deze box ook verkrijgbaar bij Wagenvoort?
      Dat zal je aan wagenvoort moeten vragen en niet aan evolution denk ik.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
        De vraag werd gesteld waarom iedereen hier zo wild over was. Jij gaf bovenstaand als antwoord.
        Maar nu dat oh zo mooie kleur blauw nu nergens meer te bekennen is, buiten dat ene shot, wat maakt het nu dan nog zo heel erg apart en dan vooral voor die prijs?
        Met alle respect Grizmo.
        Maar ik vind het een heel goed idd dat jezelf eens gaat importeren.
        Niet negatief bedoelt...maar in jouw posts zie ik standard dat het of te duur is of het moet goedkoper

        Ik zou zeggen zet je net als mij voor 110% in met volgens jou acceptabele prijzen en ik ben benieuwd waar je eindigt!!!

        Ik kan heel goed met kritiek omgaan en dat zullen de meeste ook beamen.
        En ben de eerste die zal aangeven of toegeven als een product niet goed is.
        Maar in dit geval maakt het niet uit welke importeur, product of kwaliteit/prestatie ...het is altijd te duur voor je.
        Dus houd het dan gewoon bij de producten die wel in je straatje passen.

        Het blauw wat te zien is in de F4 versie zit ook in deze echter in mindere mate en dat zie je niet doordat deze niet met onze 4k cam is gefilmd en de andere wel.

        Gr
        Marchel
        Extreme Pyromaniac for life.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Met alle respect Grizmo.
          Maar ik vind het een heel goed idd dat jezelf eens gaat importeren.
          Niet negatief bedoelt...maar in jouw posts zie ik standard dat het of te duur is of het moet goedkoper

          Ik zou zeggen zet je net als mij voor 110% in met volgens jou acceptabele prijzen en ik ben benieuwd waar je eindigt!!!

          Ik kan heel goed met kritiek omgaan en dat zullen de meeste ook beamen.
          En ben de eerste die zal aangeven of toegeven als een product niet goed is.
          Maar in dit geval maakt het niet uit welke importeur, product of kwaliteit/prestatie ...het is altijd te duur voor je.
          Dus houd het dan gewoon bij de producten die wel in je straatje passen.

          Het blauw wat te zien is in de F4 versie zit ook in deze echter in mindere mate en dat zie je niet doordat deze niet met onze 4k cam is gefilmd en de andere wel.

          Gr
          Marchel
          Marchel,

          Je moet stoppen met het steeds verdedigen van jullie producten. Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, te slecht, te duur, te goed....noem het allemaal maar op.

          Vanuit mijn oogpunt ben je teveel liefhebber/freak en daarbij inporteur. Je zult deze twee beter moeten leren scheiden, en niet steeds in de verdediging schieten als er kritiek word geuit.

          Ik persoonlijk heb heel veel respect voor wat je de afgelopen jaren bereikt hebt met evolution!!! Je hebt het toch maar geflikt!!! Maar een visie van een liefhebber/freak en importeur zijn nog wel eens verschillend, daar hoef jij je niet voor te verdedigen. Dit omdat je achter je producten staat en met jouw vele anderen.

          Succes,
          Mark...

          Comment


            #95
            Ik vind het zo een erg mooie cakebox! Het lijken nu meer popping stars dan cry crackling wat ik ook een erg gaaf effect vind! Ik ben benieuwd waar deze te krijgen zal zijn en dan komt ie zeker in de collectie.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Met alle respect Grizmo.
              Maar ik vind het een heel goed idd dat jezelf eens gaat importeren.
              Niet negatief bedoelt...maar in jouw posts zie ik standard dat het of te duur is of het moet goedkoper

              Ik zou zeggen zet je net als mij voor 110% in met volgens jou acceptabele prijzen en ik ben benieuwd waar je eindigt!!!

              Ik kan heel goed met kritiek omgaan en dat zullen de meeste ook beamen.
              En ben de eerste die zal aangeven of toegeven als een product niet goed is.
              Maar in dit geval maakt het niet uit welke importeur, product of kwaliteit/prestatie ...het is altijd te duur voor je.
              Dus houd het dan gewoon bij de producten die wel in je straatje passen.

              Het blauw wat te zien is in de F4 versie zit ook in deze echter in mindere mate en dat zie je niet doordat deze niet met onze 4k cam is gefilmd en de andere wel.

              Gr
              Marchel
              Hey Marchel, ik respecteer jou, jouw werk en ook jouw inzet en inbreng op dit forum. Ik weet hoe veel tijd jij besteed aan Evolution. Daar hoor je mij zeer zeker niks over zeggen. Maar, ik weet ook wel dat het meeste wat uiteindelijk in Nederland komt toch bepaald niet de uitwerking heeft wat uiteindelijk de bedoeling was. Wanneer je dan de prijzen kijkt denk ik dat het voor wat je krijgt, veel te hoog is. Kijk maar naar de produkten van vorig jaar. Door de toch mindere prestatie (of omdat iets te snel/langzaam gaat) worden die produkten nu weer voor de helft v.d. prijs aangeboden. Dit is niet slechts één keer gebeurt. Nu is het zo dat ik mijn twijfels begin te krijgen of men wel een keer in staat is een product op de markt te krijgen zoals bedoeld was. En ja, wat past in mijn straatje weet jij donders goed. Ik ben, net als jij, een liefhebber. Maar niet alles hoeft duur te zijn. Een doosje met 4 cakes met een adviesprijs van 189,- euro is in mijn ogen te duur, niet alleen die produkten van jullie. 139,- is ook al veel geld, maar wanneer iets goed presteert het overwegen waard. Nu er weer twijfels zijn denk ik, Nee.. dat doe ik toch maar niet.

              Comment


                #97
                leuke Discusie weer ja ik vind hem ook minder tja jammer. Als er genoeg mensen het wel wat vinden. Mooi toch. En ja evolution is niet bepaald de goedekoopste. Zonder freak korting zou ik het ook niet halen. Maar als een klein bedrijf kan je eenmaal niet zo strak inkopen als andere. En verder zijn diverse boxen dit jaar Qua advies prijs al 5a10 euro goedkoper dus het komt vast goed. Het is makkelijker gezegd dan gedaan om in deze tijd. Zo,n Risico vol bedrijf op te zetten. En gezond te laten groeien.

                Comment


                  #98
                  ik haal niets zonder freak korting, ik ben een vw freak door de korting, anders was het een zak pijlen en een familie pakket.
                  Dus kom op, hoe gaaf is het om je zinnen ergens op te zetten en daar de beste (lees goedkoopste) prijs voor te vinden. En is het dit jaar niet dan wel volgend jaar.
                  Geen gezeik over prijzen. Koop dat waar jij je geld voor over heb. das al.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                    ik haal niets zonder freak korting, ik ben een vw freak door de korting, anders was het een zak pijlen en een familie pakket.
                    Dus kom op, hoe gaaf is het om je zinnen ergens op te zetten en daar de beste (lees goedkoopste) prijs voor te vinden. En is het dit jaar niet dan wel volgend jaar.
                    Geen gezeik over prijzen. Koop dat waar jij je geld voor over heb. das al.
                    Volledig mee eens. Eenieder heeft zijn eigen smaak en zijn eigen budget.

                    Comment


                      Wat een compleet offtopic geneuzel zeg
                      Beter modereren ze dit gewoon weg heeft niets met dit topic te maken.
                      Iedereen kan voor zichzelf beslissen om iets aan te schaffen of niet, als je in elk topic een discussie gaat starten over wie hem nu wel of niet mooi vind heeft 0,0 toegevoegde waarde.

                      Comment


                        Zou eens een keer leuk zijn als mensen zo lopen te klagen over de prijs (ik doe er aan mee), dat winkeliers/importeurs, of iemand die echt gedegen kennis heeft. Ons kan uitleggen waar die prijs is opgebouwd. (Als boekhouder zijnde vind ik dat namelijk zeer interessant). Misschien dat dat wat meer mensen kan overtuigen dat de prijs terecht is. Wat kost de "grondstof" om dat blauw, die goud en die crackling te krijgen. Wat kost het verzenden naar Nederland. Gaat de prijs omlaag als je in Bulk besteld (Zoals overal gebeurt). Hoeveel kost die prachtige doos? En wat is de winstmarge voor de importeur en de winkel?

                        Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus :P

                        Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?

                        En moeten we zelf doorlonten of is t echt 1 cake?
                        Website: https://www.rfgfireworks.nl

                        Comment


                          Ik vind hem top en waard wat ik er voor moet betalen dus besteld!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                            Zou eens een keer leuk zijn als mensen zo lopen te klagen over de prijs (ik doe er aan mee), dat winkeliers/importeurs, of iemand die echt gedegen kennis heeft. Ons kan uitleggen waar die prijs is opgebouwd. (Als boekhouder zijnde vind ik dat namelijk zeer interessant). Misschien dat dat wat meer mensen kan overtuigen dat de prijs terecht is. Wat kost de "grondstof" om dat blauw, die goud en die crackling te krijgen. Wat kost het verzenden naar Nederland. Gaat de prijs omlaag als je in Bulk besteld (Zoals overal gebeurt). Hoeveel kost die prachtige doos? En wat is de winstmarge voor de importeur en de winkel?

                            Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus :P

                            Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?

                            En moeten we zelf doorlonten of is t echt 1 cake?
                            Het is werkelijk een 100schots.
                            En idd zal je hem zelf moeten doorlonten.

                            Compound is nog steeds niet toegestaan in NL.
                            En voor Nederland zullen wij daar ook bewust niet mee komen.

                            Een rede daarvoor zal ik een andere keer op terug komen in een ander topic.

                            gr
                            Evolution Fireworks.
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
                              Ik vind hem top en waard wat ik er voor moet betalen dus besteld!!
                              Goed voorbeeld doet goed volgen!

                              Dus als die in je budget past en bij jou in de buurt te koop is; bestellen!!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                                Zou eens een keer leuk zijn als mensen zo lopen te klagen over de prijs (ik doe er aan mee), dat winkeliers/importeurs, of iemand die echt gedegen kennis heeft. Ons kan uitleggen waar die prijs is opgebouwd. (Als boekhouder zijnde vind ik dat namelijk zeer interessant). Misschien dat dat wat meer mensen kan overtuigen dat de prijs terecht is. Wat kost de "grondstof" om dat blauw, die goud en die crackling te krijgen. Wat kost het verzenden naar Nederland. Gaat de prijs omlaag als je in Bulk besteld (Zoals overal gebeurt). Hoeveel kost die prachtige doos? En wat is de winstmarge voor de importeur en de winkel?

                                Zou erg graag deze cake eerst live willen zien, lijkt me een geweldige cake om te fotograferen namelijk. Als die net zo mooi is op t filmpje, wat vast niet zo zal zijn. Zal ik hem overwegen...Overwegen omdat die toch 75% van me budget opslokt dit jaar. (Verleden jaar had ik m nog wel willen kopen, maar dit jaar is mijn budget 3x zo weinig dus...). Vooral dat blauw is helemaal geweldig...Ben tevens dol op cracking dus :P

                                Alleen, ik tel dus niet precies mee, maar t voelt niet aan als 100 shots op die filmpjes?

                                En moeten we zelf doorlonten of is t echt 1 cake?
                                Ik denk dat je de inkoop prijs van een gemiddelde 30mm 100sh doorlontbox niet wilt weten....

                                Ik heb hem nog niet daadwerkelijk besteld, maar hij staat in de favorietenlijst bij mijn dealer. Deze gaat er dus wel komen.

                                Comment

                                Working...
                                X