Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dus als ie er zo komt als op film moeten we er snel bij wezen haha.
    Geniale bak.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk had ik een andere cakebox voor de finale (oud & nieuw) gepland. Als deze in de buurt komt van de filmpjes, ga ik mijn mening herzien. Lijkt me leuk om met deze prachtige kleurencombinatie en tempo in 4-voud te eindigen. Absolute top-kanshebber voor de cakebox van het jaar.

      Comment


        #78
        Afbeelding toegevoegd
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          En de test versie van de consumenten versie staat ook online. Ik vind hem goed!!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
            En de test versie van de consumenten versie staat ook online. Ik vind hem goed!!
            https://m.facebook.com/story.php?sto...72&ref=m_notif
            Houd er ook rekening mee dat dit een China filmpje is en dus niet zoals de F4 versie met onze 4k cam gefilmd.

            Hopelijk kunnen we deze filmen tijden onze kwaliteits controle eind oktober.

            Gr
            Evolution Fireworks
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #81
              Jammer dat de mine er niet meer bij zit. Tempo is juist goed in mijn ogen, nu heb je een continu gevulde lucht en kun je ook nog een beetje lang ervan genieten.

              Prachtige boeketten ook

              Comment


                #82
                Mooie box nu inderdaad ik zou er ook niet meer veel aan sleutelen nu prima zo .

                Comment


                  #83
                  Ik hoop dat die korte pauze voor het eindsalvo er ook nog weer in komt

                  Comment


                    #84
                    Ik vindt het ook erg jammer dat de mine weg is, Hopen dat de Bombetes die de lucht in gaan Helder blauw zijn..
                    Fuochi D'Artificio!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vluggejaapie Bekijk bericht
                      Ik vindt het ook erg jammer dat de mine weg is, Hopen dat de Bombetes die de lucht in gaan Helder blauw zijn..
                      Dat zijn ze.
                      Het is een wereld van verschil één goede camera.

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #86
                        Dat de mines ontbreken heeft dat weer iets met de regelgeving te maken of zo?
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                          Dat de mines ontbreken heeft dat weer iets met de regelgeving te maken of zo?
                          waarschijnlijk om het aantallen grammen per shot niet te overschrijden?

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
                            waarschijnlijk om het aantallen grammen per shot niet te overschrijden?
                            Klopt.
                            Echter staan voor 2017 cakes met 25gr per tube op het menu.

                            gr
                            Evolution Fireworks
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Giron Bekijk bericht
                              Omdat de kleur blauw heel moeilijk is te maken.
                              In combintie met goud en zilver crackling en vooral de timing waarin deze box geschoten word en je daardoor alle kleuren goed kan zien. Daarom. Daarbij, het is geen mixed cake box.
                              De vraag werd gesteld waarom iedereen hier zo wild over was. Jij gaf bovenstaand als antwoord.
                              Maar nu dat oh zo mooie kleur blauw nu nergens meer te bekennen is, buiten dat ene shot, wat maakt het nu dan nog zo heel erg apart en dan vooral voor die prijs?

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Klopt.
                                Echter staan voor 2017 cakes met 25gr per tube op het menu.

                                gr
                                Evolution Fireworks
                                Van mij mag je hier een 4x20 shots cakebox van maken als je dan de mine er wel in kan krijgen!

                                Of een kwart blauwe tips en 3 kwart Crackling tips. .

                                Comment

                                Working...
                                X