Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
    Vind dit een van de dikste bakken ever, maar die 150 gaat het hem voor mij gewoon echt niet worden. Beter Besteed aan de freakers met budgetten van duizenden
    Mee eens, intens dikke bak alleen ze zijn zo zeldzaam dat de waarde omhoog gaat.
    Alleen moet je dan wel het budget hebben en het er voor over hebben. Ik kon ze eerder voor 65 kopen, dat was dan wel dikke mazzel

    Comment


      Staat hier nog een met boeken gevulde /18 doos naast bed die door de gammele poes als trappetje gebruikt wordt goeie herinneringen aan de voormalige inhoud, de spreiding was nog overweldigender breed dan ik verwacht had obv de verhalen, echt een sneeuwstorm. Legend.

      Comment


        Had de snowstorm 2.0
        Leuke box, maar had iets sneller tempo mogen hebben.
        De pauzes tussen de cakes waren wel te lang voor zo'n single effect box.
        -Step outside the box to see the real picture-

        Comment


          Had de Snowstorm 1.0 nog, erg jammer dat deze eruit is .

          Dit was wel de cakebox welke ik elk jaar in m'n collectie had sinds dat die verkrijgbaar was .

          Comment





            Blijft een prachtig product

            Comment


              Ik had ook de oude versie. Ondanks de goede verhalen moet ik zeggen dat ik niet enorm onder de indruk was. Mooie grote effecten en netjes uitgewerkt maar te weinig variatie. Dat is niet erg maar dan wil ik nog meer tempo zien.

              Prima box maar ik vond mijn andere evo boxen (3xheaven, mayhem, golden age) vanwege de variatie beter.

              Comment


                Je weet toch dat als je deze box koopt, dat ie geen variatie (qua effect) heeft?

                Comment


                  Heerlijk genoten van deze bak! Hou juist wel van die single effect boxen tussen al die variatieboxen, maar is helaas een te kleine afzetmarkt denk. Helaas niet in tweevoud geschoten, wel 1 los geschoten samen 2 kingstown hangovers, maar deze had toch een bredere spreiding. Vooral dat salvo schot was immens breed.

                  Comment


                    Ik zeg toch ook nergens dat hij iets anders deed dan verwacht? Soms heb je gewoon van die mono-effect boxen die dermate indrukwekkend zijn dat ze je omver blazen en ze je niet vervelen. Deze was het dat voor mij gewoon net niet, ook omdat ik de andere evo boxen gewoon allemaal goed vond presteren.

                    Op zich was hij gewoon prima, net geen wow-factor.

                    Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
                    Je weet toch dat als je deze box koopt, dat ie geen variatie (qua effect) heeft?

                    Comment


                      Ook al heb ik dit stukje van de show al geupload, hierbij nogmaals maar van een stuk verder gefilmd. Kwam per toeval iemand tegen die zich al af vroeg wie die herrie trapte haha. Als toetje nog 8x de Terremoto er achteraan.

                      Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 15:50.

                      Comment


                        Heel dik! 2 stuks?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                          Heel dik! 2 stuks?
                          Jep, in V-shape.

                          Comment


                            Deze dit jaar nog weten te kopen ben er heel benieuwd naar

                            Comment


                              Ik heb niet alle 55 pagina's doorgebladerd, maar heeft iemand kwalitatief goede foto's van de omdoos? (Liefst de bovenkant, maar alle kanten welkom).

                              Comment


                                Beste wat ik zo kon vinden, hopelijk heb je er wat aan:Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_2024-03-04-02-42-14-41_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4~2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,6 KB
ID:	1609393

                                Comment

                                Working...
                                X