Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
    Kans is erg klein dat je deze nog ergens tegen komt. Absoluut zonde want vind die 2.0 compound variant stukken minder
    Vandaag gelllukkig nog 2 op de kop kunnen tikken
    #LaatOnsVieren.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
      Vandaag gelllukkig nog 2 op de kop kunnen tikken
      Waar vind je deze nog?

      Comment


        Ik speur nog wel eens random naar winkels. En per toeval stonden er nog 2 bij een baron in Zwolle.
        #LaatOnsVieren.

        Comment


          Shitttt geluksvogel
          Had ik heeel graag gehad! Hahaha

          Comment


            Ik heb er nog 1 gespot. Deze doet mee aan een zevenkamp in Rotterdam.
            #LaatOnsVieren.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
              Ik heb er nog 1 gespot. Deze doet mee aan een zevenkamp in Rotterdam.
              Die prijs is dan iets minder leuk
              Wel top dat je het meldt!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
                Ik speur nog wel eens random naar winkels. En per toeval stonden er nog 2 bij een baron in Zwolle.
                Nice. Ik had bij deze winkel om een check in de bunker gevraagd en daar zijn er toen inderdaad 4 boven water gekomen. Had zelf de eerste gelijk besteld.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
                  Ik speur nog wel eens random naar winkels. En per toeval stonden er nog 2 bij een baron in Zwolle.
                  Afgelopen weekend stond hij er nog niet op, je hebt echt geluk gehad!
                  There is no such thing as enough fireworks.

                  Comment


                    Rotterdam is mij helaas te ver uit de richting, bedankt voor het delen in ieder geval.

                    Comment


                      Gespot rondom Den Bosch voor €150

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door darkboy33 Bekijk bericht
                        Gespot rondom Den Bosch voor €150
                        Poehhh dik! Twijfels twijfels,, voor die €100 wat ze in Zwolle waren een no-brainer. €150 blijft toch heel veel geld.
                        Maar een logische prijs in deze tijd voor zo'n dikke bak.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door darkboy33 Bekijk bericht
                          Gespot rondom Den Bosch voor €150
                          Helaas allemaal erg ver uit de richting. Bedankt voor het delen in ieder geval.

                          Comment


                            Vind het zo raar dat geen enkele fabrikant of importeur hier bovenop springt, als je ziet hoe intens mooi en populair deze bak is

                            Comment


                              Er staan er nog 7 op voorraad, zullen snel weg zijn denk ik!
                              Idd heel jammer dat ze niet meer geïmporteerd worden. De 2.0 is toch echt heel anders helaas.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
                                Er staan er nog 7 op voorraad, zullen snel weg zijn denk ik!
                                Idd heel jammer dat ze niet meer geïmporteerd worden. De 2.0 is toch echt heel anders helaas.
                                Vind dit een van de dikste bakken ever, maar die 150 gaat het hem voor mij gewoon echt niet worden. Beter Besteed aan de freakers met budgetten van duizenden

                                Comment

                                Working...
                                X