Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
    Gewoon één van de dikste I-shape bakken op de Nederlands markt. Hier 2 stuks in V-shape (Helaas wist de omstander dit niet haha). Drone beelden en andere beelden volgen.

    En de HD drone beelden (zonder geluid):

    Comment


      Hele dikke films zeg, zowel laag als hoog, bedankt voor het delen!
      Mooie rammer per 2, die blauwe tails vind ik een zeer mooie toevoeging aan dit effect.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Hele dikke films zeg, zowel laag als hoog, bedankt voor het delen!
        Mooie rammer per 2, die blauwe tails vind ik een zeer mooie toevoeging aan dit effect.
        Ja, zoals gezegd een rammer van jewelste. Blijf hem persoonlijk ook fijner vinden dan de 2.0 versie. Toen ik hem nog ergens zag direct 4 van besteld, 2 staan nog ergens te verstoffen tot het weer mag!

        Comment


          Na deze video's ga ik ze dit jaar ook maar aanschaffen, ziet er echt dik uit!
          Klapchi

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
            Na deze video's ga ik ze dit jaar ook maar aanschaffen, ziet er echt dik uit!
            Als je hem nog kan vinden zeker doen!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
              Als je hem nog kan vinden zeker doen!
              Doet de 2.0 niet het zelfde werk leveren?
              Klapchi

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
                Doet de 2.0 niet het zelfde werk leveren?
                Ja wat meer blauwe (nahja meer, deze heeft geen blauwe sterren) sterren, effecten zien er niet slecht uit. Maar deze ramt toch wat harder door. Heb de 2.0 versie verder nooit zelf gehad, kon altijd aan een oude batch 1.0 komen.

                Comment


                  Dit blijft toch wel één van de dikste bakken die ik ook heb gestookt hoor. Ontzettend gaaf effect en die blauwe mine en pearl doen het erg goed in deze combi.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                      Ja, zoals gezegd een rammer van jewelste. Blijf hem persoonlijk ook fijner vinden dan de 2.0 versie. Toen ik hem nog ergens zag direct 4 van besteld, 2 staan nog ergens te verstoffen tot het weer mag!
                      Ik ben van dezelfde mening hoor. Vind de 1.0 versie vele malen beter dan de 2.0 Maar goed, smaken verschillen he? Hoop er nog ergens 1 te scoren, al ben ik bang dat er niet heel veel meer te koop zijn....

                      Comment




                        Erg blij dat ik hem vorig jaar heb kunnen schieten. Destijds vanaf het balkon gefilmd want bang voor handhaving.
                        https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                        Comment


                          Wow wat een box blijft dit, hoop echt de 1.0 nog tegen het lijf te lopen!
                          Klapchi

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
                            Wow wat een box blijft dit, hoop echt de 1.0 nog tegen het lijf te lopen!
                            Kans is erg klein dat je deze nog ergens tegen komt. Absoluut zonde want vind die 2.0 compound variant stukken minder

                            Comment


                              Comment


                                Lekker hoor! Hopelijk kan ik deze jaarwisseling heerlijk genieten van deze unieke box.

                                Comment

                                Working...
                                X