Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door booomy Bekijk bericht
    Haha de tandjes wat gruwelijk zeg! Wat wordt daar allemaal niet weg geschoten!! Heel vet filmpje. thnx voor het delen!!
    Bedankt! Ja, ging lekker los. Kwam ook een prachtig applaus na afloop. Dit alles geeft echt een kick!

    Comment


      Ik zag deze van een flinke afstand maar wat een pareltje is het wat een schitterende combinatie deze staat op het lijstje voor volgend jaar. Hopelijk word ie compound.

      Comment


        Heb hem dit jaar voor het eerst geschoten en man wat een top bak zeg!
        In de hele straat werden er constant blokken geschoten maar toen deze eenmaal begon werd het even stil.
        Vond de cakebox in standaard volgorde een beetje eentonig en traag dus heb de cakes verwisseld.
        Volgorde daarom: Cake 1 > Cake 4 > Cake 2 + Cake 3
        Uiteindelijk een aardige rambak geworden. Zeker voor herhaling vatbaar!
        Top spul levert Evo toch ieder jaar weer!

        Hieronder nog een video met wat foto's:
        *Helaas is het beeldmateriaal wel verticaal gefilmd en dus niet het beste *

        Comment


          Zeker een vaste plek waardig! Echter zou compound de flexibiliteit van het blok er flink uit halen. Zie dat sommige projecten alle cakes tegelijk worden geschoten als finale. Daarnaast heb ik zelf ook de volgorde veranderd om het ritme wat op te voeren.

          Comment


            10 x de showstorm van evolution Fireworks - enjoy!

            Oud en nieuw 2018/2019 - De finale :
            1 x Time Rain Box - Evolution Fireworks
            2 x Carolla box - Evolution Fireworks
            2 x Evo Bomber Cake box - Evolution Fireworks
            3 x Rambam 3.0 Cake Box - Evolution fireworks
            10 x Snowstorm Cake box - Evolution Fireworks, waarvan er 3 all at once de lucht in gaan als de 4de cake van de andere 7 aangaan.

            [table="width: 500"]
            https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

            Comment


              Had deze ook, wat een topbak!

              Maar per 10......?
              Dit roep ik wel eens voor de gein in de chat. Nu kon ik het hierboven zien.
              Soms kan het ook net "iets" te veel zijn......?

              Comment


                Beetje overdreven vind het er eerder slechter op worden dan beter

                Comment


                  helemaal mee eens

                  Comment


                    Ok, ok. Ik moet m'n woorden naar aanleiding van enkele mindere demoprestaties van deze bak terugnemen. Hij was namelijk prachtig! Goed harde burst, enorme boeketten en subtiele crackling. Absolute meevaller. Begon me toch lichtelijk zorgen te maken na de eerste beelden van sommige demo's . Maar goed, Evo goed gedaan en houd deze kwaliteit vooral vast!

                    Comment


                      Ik had deze ook weer. Blijft een prachtbak.

                      Productie 2017

                      Comment


                        Snap ergens wat je wilt zeggen, maar sommige momenten zijn niet op film vast te leggen. daar moet je gewoon bij zijn om het te ervaren.
                        https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                          Beetje overdreven vind het er eerder slechter op worden dan beter
                          Snap ergens wat je wilt zeggen, maar sommige momenten zijn niet op film vast te leggen. daar moet je gewoon bij zijn om het te ervaren.
                          https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

                          Comment


                            Wat een mooie cakebox was dit. Kwam redelijk laag en daar door leken de effecten nog groter dan ze al zijn. Volgend jaar weer erbij
                            Eer was was was, was was is!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pret de Knalerwt Bekijk bericht
                              Vond de cakebox in standaard volgorde een beetje eentonig en traag dus heb de cakes verwisseld. Volgorde daarom: Cake 1 > Cake 4 > Cake 2 + Cake 3
                              Uiteindelijk een aardige rambak geworden.
                              Leuk dat je dat hebt geprobeerd erwt. Maar ik vind hem origineel toch mooier. Bij deze past (vind ik) juist de rust die het origineel heeft.

                              Comment


                                https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                                Comment

                                Working...
                                X