Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowstorm [Limited Edition] [Box] [Uitloop 2020]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb hem nog ergens op film maar niet normaal. Batch 2018 was mssn nog wel beter dan de 2017. Harde klappen en een mega spreiding. Ging bij ons kompleet over het dak heen

    Comment


      Wow! Onverwachts met blauwe mines. Mooiste bak van de avond. Prachtig spul zeg..

      Comment


        Was ook benieuwd naar de 2018 versie maar was er echt klaar mee om twee uur. De 2017 en 2018 moeten nog een jaartje wachten.

        Comment


          Ook nu was ik weer zeer tevreden over de snowstorm. Had hem 2 keer en beide tegelijk geschoten. Dit was het begin van mijn finale waarna combinaties volgden van een aantal verschillende cakes die ik met zorg had samengesteld. De finale was grandioos en zeer heftig. De snowstorms had ik beginnend bij cake 4 aan het reserve lond toen cake 1 daarna cake 2 en 3 tegelijk van beide snowstorms tegelijk. Zal morgen het filmpje van de hele finale plaatsen waar de snowstorms een belangrijke rol in speelde.

          Comment


            Prachtig, had de 2018 en die maakte toch ook echt een goede indruk, precies de goeie hoogte van de boeketten

            Comment


              Hele mooie box. Hadden de 2017 versie. Wat een spreiding, burst en effecten. Heel dik!

              Comment


                Voor mij de box van de avond!

                Wat een heerlijke doorrammer was dit. Mooie mines en enorme spreiding.
                Volgens mij zat alleen de vijf(?) schots finale ergens tussendoor, dus de cake met het nummer met de 4 er op, was bij mij niet de laatste

                Comment


                  Wij hadden 6 cakeboxen en was by far het mooiste. Wat een bak. Publiek ging uit zijn dak.

                  Comment


                    Wederom top box . Had de 2017 batch heerlijke breede uitwerking blijft een topper

                    Comment


                      Had de 2017, maar fenominaal! Continu een volle lucht! En wat een spreiding ook. Wij hadden in de straat met zijn alleen heel wat mooie bakken. Maar deze was voor velen de mooiste.

                      Comment


                        Heeft ze werk gedaan, top box!
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20190101_000428.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,4 KB
ID:	1571159

                        Comment


                          heel mooi
                          en dit keer wel met elk schot de blauwe mine

                          Comment


                            Echt een superbox, veel publiek en gejuich!

                            Comment


                              Filmpje van mijn finale. Beginnend met 2 keer de snowstorm op volgorde: cake 4 aan reserve lont,cake 1 en cake 2 en 3 tegelijk. Daarna brak het echt los

                              Comment


                                Haha de tandjes wat gruwelijk zeg! Wat wordt daar allemaal niet weg geschoten!! Heel vet filmpje. thnx voor het delen!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
                                Filmpje van mijn finale. Beginnend met 2 keer de snowstorm op volgorde: cake 4 aan reserve lont,cake 1 en cake 2 en 3 tegelijk. Daarna brak het echt los

                                Comment

                                Working...
                                X